past moederboard in kast

Status
Niet open voor verdere reacties.
de HD5450 is een low end budget kaart gamen gaat daar niet op
ik heb je al een mooi winkelmandje gegeven beter voor die prijs zul je niet vinden!

de Fusion setup is trager dan wat ik voor je heb samengesteld

wil je gamen dan heb je minimaal een HD7750 of GTX550 videokaart nodig en die kosten allebij rond de 100 euro
de HD5450 kost 35/40 euro...
een beetje naar de prijs kijken duit vaak ook aan hoe goed een videokaart is

Laatst bewerkt:
Topic opgeschoond van de onnodige quotes. Bij een directe reactie gebruik knop: Reageer op vraag of Snel reageren.

Tevens enkele berichten samengevoegd. Gebruik knop "bericht aanpassen" als je nog iets wilt toevoegen.

HD6570 is een workstation videokaart en geen game kaart...
volgens mij heeft advies geven geen zin
ik heb al meerdere malen aangegeven dat je minimaal een HD7750 of GTX550 videokaart nodig hebt om een beetje degenlijk te kunnen gamen
je komt nu aanzetten met hardware dat veel trager is en eigenlijk bedoeld is voor een standaard werkstation
ik heb je al een winkelmandje gegeven die al jou genoemde hardware weg blazen als het gaat om game kracht

voor onder dan 400 euro zul jij geen game pc NIEUW kunnen kopen
als je tog minder dan 400 euro wilt uitgeven zul je op marktplaats moeten gaan zoeken naar 2de hands game pc's

Laatst bewerkt:
Hoi,

je mist nog een dvd/cd-rom speler en harde schijf en je hebt nog geen os of heb he dit allemaal nog? En weet niet welke games je wilt spelen maar is niet echt een game-pc.

ik heb een hdd liggen van een pc uit 2005 naam: maxtor diamond plus 9 80gb ata/ 133 hdd (werkt dat erin?)

ik heb windows 7 liggen.

en een dvd speler miss nog erbij.

gta 4

zit in een dvd brander ook een dvd speler?

om windows 7 te booten?

Mod edit :even je berichten bij elkaar gezet

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ja dat gaat die hd je hebt 1 ata 133 aansluiting op je moederbord dus dat gaat is wel wat langzamer maar om te beginnen moet dat lukken. Ja dvd-branders spelen over het algemeen ook af.

Hoi,

Je videokaart zou wat beter moeten maar gezien je budget zal dat niet gaan, dus zal gaan maar op lage resolutie denk ik.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zou gewoon 2x 2 gig geheugen nemen en het geld misschien in deze stoppen

Ik mis ook nog een processorkoeler.
En een keyboard+muis en een monitor heb je nog liggen?

welke koeler dan?

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom zou je een aparte CPU koeler willen? Die zit bij de doos in?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan