past moederboard in kast

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik bedoel voeding

Laatst bewerkt door een moderator:
Hehe, Skype heb ik niet. Kan trouwens gewoon via dit forum hoor, weet trouwens niet of er een betere optie is dan dat.

kun je kijken of de amd athlon II x3 455 beter is dan de amd a6 3500

Waarschijnlijk is hij slomer, maar alsnog is het dan vrij zinloos. Je zou dan de 2 videokaarten kunnen crossfiren, maar je mist dan waarschijnlijk de CPU kracht. Een Athlon X4 op een FM1 slot is dan misschien zelfs nog slimmer.

is de amd a6 zinloos of die andere

Kan trouwens helemaal niet aangezien geen enkel Socket FM1 moederbord jouw hardeschijf ondersteunt.

@Theo98: Wederom heb ik topics samengevoegd.Nu moet je niet in ene topic zetten dat het opgelost is en dan ondertussen een nieuw topic openen.Ik had al gezegd dat je al je vragen omtrent een nieuw systeem in je eerste topic kon houden.
Teven heb ik al regelmatig gezegd dat je niet telkens de quote knop hoeft te gebruiken.

Dus dit zijn je eisen als ik het goed heb?
- Game-PC van max 350 euro.
- Harde schijf (IDE/PATA aansluiting toch?), muis, toetsenbord, beeldscherm en besturingssysteem heb je al.
- Je wilt per se een AMD processor.
Mis ik nog wat?
En voor 350 euro moet je trouwens echt niet de beste game-pc verwachten.

dit hele verhaal is al eens gezecht en zal het blijven herhalen
voor 350 euro heb je geen game pc tenzij je 2de hands gaat zoeken op marktplaats...
een budget game pc kost normaal 600 euro inclusief assemblage kosten en windows 7 (500 euro exclusief assemblage en windows 7)

de HD6670 kan games zoals Metro2033 amper op normal aan of je moet je resolutie enorm omlaag schroeven denk aan 1366x768 of 1024x768
bij metro2033 zit de FPS rond de 18 en dat op normal en dat is met een cpu die het nog goed kan ondersteunen
de Athlon II x 3 cpu's kunnen dat echter niet dit zijn echt hele trage cpu's puur bedoeld voor een beetje text verwerken en email/youtube bekijken

Laatst bewerkt:
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens...

De HD6670 kan elke game aan, van Minecraft tot Battlefield 3, en dan helemaal de GDDR5 versie, die is behoorlijk sterk. Een Athlon II X3 is prima voor gaming, veel games vragen niet eens meer dan dat.

(BTW Neem de Athlon II X3 461)

Maar als je alles op hogere instellingen wilt moet je toch echt richting Phenom II X4 960T en een HD6850.

Neej, ik heb de kaart zelf ook in mijn HTPC (Hd 5450) en daarmee kan ik wel minecraft op ultra en al met 70 FPS maar Gta 4 op high gaat niet
dit is misschien wel wat voor jouw: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...441437]=1&product[407340]=1&product[396816]=1

Dit is echt het cheapste wat je kan krijgen wat nog redelijk presteerd, je moet er wel aan denken dat de CPU later een bottleneck word bij andere game's maar als je later geld overhebt kun je nog upgraden naar een core i3 ofzo, voor de rest heb ik het zo cheap mogelijk gemaakt behalve de videokaart dat is een HD 6850 die kan Gta IV wel aan op Med/High
je moet nu niet denken dat je een high end gaming systeem hebt want dat is het echt niet, misschien kun je nog beter en eurotje of 150 kunnen sparen dan kan je een beter systeem kopen

Laatst bewerkt:
Ja. Dat kan ja, maar GTA IV is gewoon een slecht gemaakt spel. Zelfs op mijn PC die 2x zo snel is draait GTA IV niet altijd soepel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan