Payservers meerdere mensen? Welke ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nabil1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2008
Berichten
4
Nou ik wil downloaden via een payserver maar ik vroeg me af of het mogelijk is om meerdere mensen op een account te hebben. Die niet dan bij je wonen dus andere internetabonnement hebben zo ja welke bedrijven raad je me aan.

Nog een vraag als ik zou downloaden en diegene op de zelfde account ook zit te downloaden gaat mijn snelheid lager diegene zit dan niet op mijn modem aangesloten maar ze eigen.


Alvast heel erg bedankt
 
Met Eweka kun je met 2 personen 1 account nemen en de connecties verdelen. Max 8 connecties, dus ieder 4 connecties gebruiken.
 
niet qua snelheid langzamer maar wel langzamer omdat je inplaats van 8 maar 4 dinge gebruikt, eweka is goed trouwens ;)(met 20mb verbinding die ik heb).. 7,50 voor 31 dagen credit, en je zit nergens aan vast,, krijgt auto matisch emails voor 14-7-1 dag voor einde van je credits met een link waarin je direct kan betale :D
Klasse hoor eweka,,, online helpdesk is ook goed + telefoon ook :)

OF ik vergis me totaal.. en je download dan gewoon 2x zo snel op elke verbinding als je 4 hebt inplaats van 8.. dit denk ik eerder >.> naja.. ik denk dus dat het niets uitmaakt!

-Ruben
 
Laatst bewerkt:
Jij ook bedankt voor je reactie ik ben er nu uit eweka wordt het kon geen betere vinden.
Vroeg me af of er een goede nzb programma bestaat die dan alles catalogiseerd enzo behalve ftd want daar lijk niet egt veel op te zetten hoef niet Nederlandstalig te zijn.

alvast bedankt :D
 
Hoe bedoel je? zo'n soort gelijke programma als ftd? ik gebruik sites.. vind ik persoonlijk veel beter.... nooit gezeur over ondertiteling of wat dan ook..
Ik raad je deze aan :)

http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

Succes met downloade... als je newsleecher verloopt of je je gerigistreerde download niet terug kan vinde zou ik voor het engelstalige GrabIt gaan... 100% gratis,, die download net zo makkelijk als newsleecher maar dan automatisch QuickPar erin(extract and repair).. hij pakt dan ook de .rar bestanden automatisch uit... dus ja zeer handig .. alles automatisch als je slaapt ;) zijn goeie guides over te vinde int Nederlands!

Groetjes, Ruben

EDIT: De sites die ik volledig typte kloppe allebei :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de tip ----- ken de ik van vroeger maar was de naam vergeten daar zocht ik ook naar dat is een goeie nzb site. Ook bedankt voor de andere website zit ook veel daarop.

fijne kerstdagen allemaal. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan