Budget - ongeveer 700 euro, mag wat meer zijn
Doel - vooral ga ik veel gamen, daarnaast de standaart dingen (internet,msn,mail enz)
Hoe belangrijk is stilte? - Enigszins belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - kan het zelf doen, als het in mijn budget past door de webshop
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? heb ik nog niet, windows 7 64 bit wil ik er graag ophebben... was vergeten ik heb nog een licentie van school liggen, deze kan ik dus gebruiken alleen een CD is dus ook goed (of een plek waar ik die kan downloaden
)
Andere software? - niks, allemaal downloadbaar
Randapparatuur
toetsenbord moet erbij, monitor, muis, boxen en headset heb ik al
kant en klare pc mag ook, maar ik weet dat deze veel duurder zijn dan wanneer je ze zelf in elkaar zet (of laat zetten)
de PC moet de games
call of duty modern warfare 2
left 4 dead 2
blur
aankunnen
ik hoop snel een mooie pc te kunnen aanschouwen
Doel - vooral ga ik veel gamen, daarnaast de standaart dingen (internet,msn,mail enz)
Hoe belangrijk is stilte? - Enigszins belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - kan het zelf doen, als het in mijn budget past door de webshop
Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? heb ik nog niet, windows 7 64 bit wil ik er graag ophebben... was vergeten ik heb nog een licentie van school liggen, deze kan ik dus gebruiken alleen een CD is dus ook goed (of een plek waar ik die kan downloaden

Andere software? - niks, allemaal downloadbaar

Randapparatuur
toetsenbord moet erbij, monitor, muis, boxen en headset heb ik al
kant en klare pc mag ook, maar ik weet dat deze veel duurder zijn dan wanneer je ze zelf in elkaar zet (of laat zetten)
de PC moet de games
call of duty modern warfare 2
left 4 dead 2
blur
aankunnen
ik hoop snel een mooie pc te kunnen aanschouwen
Laatst bewerkt: