PC bevriest tijdens opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

hahawatgrappig

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2009
Hey, ik heb een probleem met mijn computer. Als ik hem opstart, dan bevriest het scherm en dan kan ik niks meer:shocked: Hoe los ik dit op?

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Laten ontdooien;);) geef eens wat meer info welk moment is windows al opgestart of doet hij het in de bios meer info geeft vaak juiste oplosingen.

Modag

laten ontdooien whaha die is goed xD

nou hij start op, dan zie ik blauw scherm met WELKOM en daar bevriest die dan:shocked:

welkomscherm5ad.jpg

daar bevriest die.:(

Hoi,

Kan je wel in veilige modus komen ,zo ja kan je controleren op virussen en trojans.

Modag

owja dit zijn mijn systeem info, misschien handig om te weten:

AMIBIOS
Version : 08.00.01
Build Date : 09/23/04

Processor
Type : Intel (R) Pentium (R) 4 CPU 3.00GHz
Speed : 3000MHz
Count : 1

System Memory
Size : 1024MB

Hoi,

Nee daar heb je weinig aan.
Laatst wat gewijzigd of geinstalleerd?
Heb je wel de besturings cd-rom/dvd?
Modag

Ik heb wel the sims 3 geinstalleerd, gescant op virrusen en het was clean, toen die een beetje raar begon te doen (de computer zelf) weer verwijdert.
Ik heb geen besturings CD, of installatie CD

Hoi,

Weet je wel hoe je in de veilige modus moet komen?
Tijdens het opstarten moet je op F8 gaan drukken als je net voorbij de BIOS scherm bent en voordat het laadscherm van XP start.
Niet rot bedoeld hoor maar ik denk ik vraag het maar even.
Modag

ja, ik ben nu in veilige modus met netwerkmogelijkheden.:thumb:

en hij startte zonder moeilijkheden op.

en nu?

Hoi,

Nu zou je met systeemherstel naar een vroegere periode kunnen gaan waar de pc nog wel goed werkte.

Als dit niet werkt dan zou ik met de virusscanner en spyware-scanners gaan zoeken naar virussen en spyware.

Modag

Jammer dat het niet gelukt is.

Laten we hopen dat de virusscanner nu wel iets vind en weg haalt zodat de computer weer normaal werkt :thumb:.

Modag

tijdens de virus scan bevrieste die weer, en nu heb ik geen beeld:eek:

De computer zelf start normaal op, ik hoor ook een PIEP, en lampjes branden, fans draaien enz.

Maar dan kijk ik naar mijn beeldscherm en daar staat:

ATTENTION
NO VIDEO INPUT

terwijl ik alle kabeltjes stofvrij had gemaakt en goed had aangesloten.

Wat nu?

Goedemorgen,

Heb je alleen de aansluitingen aan de buitenkant schoongemaakt of heb je ook aan de binnenkant wat schoongemaakt?

Modag

als je bedoelt waar het kabeltje in moet dan ja, en ik heb ook de pc losgeschroeft met mijn handen (jaja ik kon geen schroevendraaiertje vinden) en daar ook beetje stofvrij gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan