Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die ''bevriezing'' was daarvoor, maar dat van het beeld dat kwam erna, ik ga hem nu openmaken en kijken of alles goed zit:thumb:
als ik klaar ben dan zeg ik het wel![]()
Hoi,
Als je kans ziet om even je hardware te melden of als het een merk pc gaat merk en type
Heb je 1 hd erin zitten zo ja dan zou je een bios reset kunnen overwegen
Modag
owja dit zijn mijn systeem info, misschien handig om te weten:
AMIBIOS
Version : 08.00.01
Build Date : 09/23/04
Processor
Type : Intel (R) Pentium (R) 4 CPU 3.00GHz
Speed : 3000MHz
Count : 1
System Memory
Size : 1024MB
Hoi,
Voor een bios reset hoef je geen beeld te hebben .
Modag
Hoi,
Op het moederbord zit een knoopbatterij als je de gevonden hebt zal je eerst de stekker uit het stopcontact trekken dan de batterij eruit halen dan 20 seconden de aan/uit knop drukken
en dan weer in omgekeerde volgorde terug plaatsen.
Modag
Hoi,
Op het moederbord zit een knoopbatterij als je de gevonden hebt zal je eerst de stekker uit het stopcontact trekken dan de batterij eruit halen dan 20 seconden de aan/uit knop drukken
en dan weer in omgekeerde volgorde terug plaatsen.
Modag
Met een kleine schroevendraaier de lipje voorzichtig opzij drukken komt hij vanzelf naar boven
Modag
1. PC bevriest tijdens het gamen.
2. PC bevriest tijdens het welkomstscherm
3. Monitor zegt: ''NO VIDEO INPUT''
4. Monitor zegt: ''CANNOT DISPLAY THIS VIDEO MODE, CHANGE COMPUTER
DISPLAY INPUT TO 1280 x 1024 @ 60HZ
Dat laatste komt heel soms, maar nummer 3 heb ik nog steeds heel veel last van. Maar soms als ik mijn computer een paar keer herstart, dan komt nummer 4 te staan.
Wat moet ik nu doen?
Volgens mij heb je met dat "gamen" je videokaart vermöbeld,dat spel heeft instellingen gebruikt die je videokaart niet ondersteunt.
Start op in de veilige modus (F8) en probeer de instellingen van je videokaart terug te zetten naar de waarden die daarboven worden aangegeven,is dat spel geïnstalleerd op de pc of staat 't op 'n cd/dvd ?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.