Mijn laptop van toch al 7 jaar oud, blijft opeens hangen in het opstarten. De laatste keer dat ik hem gebruikt had, kreeg ik de melding dat het opslaggeheugen vol was bij het kopieren van foto's. Dat wilde ik nu gaan oplossen door dingen eraf te halen en branden. Maar ik krijg de pc niet meer aan. Hij blijft maar in de zwarte schermen en opstarten. Dat doet ie steeds uit zichzelf, tot ik hem zelf uitzet.
Ik kan wel in het bios. En ik kan ook in een soort recovery mode komen. maar dat wil ik niet doen, want ik krijg dan de melding dat ik de bestanden kwijt ben. Die wil ik eerst veilig stellen.
Wie helpt mij verder? Wat moet ik doen?
Het gaat om een Sony Vaio laptop met Windows XP. SP3. Antivirusprogramma heb ik up to date.
Ik heb de gegevens van mijn laptop hieronder op een rijtje, andere gegevens kan ik zo niet opzoeken geloof ik.
Moederbord : Sony Corporation Q-Project
Chipset : ATI RS200/RS200M
Processor : Intel Pentium 4 532 3.06GHz
RAMGeheugen : 512MB
Videokaart : ATI Mobility Radeon 9200
Harde Schijf : 60GB
DVD-Rom Station : SONY DVD RW DW-D56A
Besturingssysteem:: Microsoft Windows XP Home Editie Versie 2002 Service Pack 3 (32-bit)
Ik kan wel in het bios. En ik kan ook in een soort recovery mode komen. maar dat wil ik niet doen, want ik krijg dan de melding dat ik de bestanden kwijt ben. Die wil ik eerst veilig stellen.
Wie helpt mij verder? Wat moet ik doen?
Het gaat om een Sony Vaio laptop met Windows XP. SP3. Antivirusprogramma heb ik up to date.
Ik heb de gegevens van mijn laptop hieronder op een rijtje, andere gegevens kan ik zo niet opzoeken geloof ik.
Moederbord : Sony Corporation Q-Project
Chipset : ATI RS200/RS200M
Processor : Intel Pentium 4 532 3.06GHz
RAMGeheugen : 512MB
Videokaart : ATI Mobility Radeon 9200
Harde Schijf : 60GB
DVD-Rom Station : SONY DVD RW DW-D56A
Besturingssysteem:: Microsoft Windows XP Home Editie Versie 2002 Service Pack 3 (32-bit)