Frankgroes
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 mrt 2008
Hallo allen,
ik heb een probleem, maar dat begrijpen jullie natuurlijk.
Ik heb een Sony Vaio W1 desktop met Windows XP.
Sinds enkele dagen heb ik last van verschillende BSOD, mijn pc reageert niet meer en ik kan enkel afsluiten na het ingedrukt houden van de aan-uit knop.
Ik heb verschillende meldingen gehad, er is geen pijl op te trekken.
Ik heb opgestart met F8 en geprobeerd in de veilige modus er in te komen, ook dit lukt niet.
Na een recovery via de disk van Sony die bij het systeem geleverd werd, krijg ik de melding dat setup niet compleet is.
Het scherm valt op zwart en er wordt opnieuw opgestart met als resultaat een zwart scherm.
Ik heb werkelijk geen idee hoe BIOS werkt en ga er niet blind in rommelen en experimenteren maar vanzelf zal de pc zich niet herstellen.
Wie weet een oplossing, wat is de oorzaak en wat kan ik er aan doen?
Aub hulp met het oplossen van dit probleem.
Bedankt,
ik heb een probleem, maar dat begrijpen jullie natuurlijk.
Ik heb een Sony Vaio W1 desktop met Windows XP.
Sinds enkele dagen heb ik last van verschillende BSOD, mijn pc reageert niet meer en ik kan enkel afsluiten na het ingedrukt houden van de aan-uit knop.
Ik heb verschillende meldingen gehad, er is geen pijl op te trekken.
Ik heb opgestart met F8 en geprobeerd in de veilige modus er in te komen, ook dit lukt niet.
Na een recovery via de disk van Sony die bij het systeem geleverd werd, krijg ik de melding dat setup niet compleet is.
Het scherm valt op zwart en er wordt opnieuw opgestart met als resultaat een zwart scherm.
Ik heb werkelijk geen idee hoe BIOS werkt en ga er niet blind in rommelen en experimenteren maar vanzelf zal de pc zich niet herstellen.
Wie weet een oplossing, wat is de oorzaak en wat kan ik er aan doen?
Aub hulp met het oplossen van dit probleem.
Bedankt,