Pc formateren met xp pro?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als alles werkt is het moederboard ook niet belangrijk meer. Ik dacht vooruit voor als niet alles werkte (geluid e.d.)

Als ik je niet meer hoor is alles gelukt en wens ik je veel plezier. Je hebt er weer een hoop bijgeleerd met deze uitdaging:thumb:
 
Ha nee, het is goed dat je dat nu vraagt, ik ben zo gespits geweest op het beeld, dat ik niet in de gaten heb gehad dat ik dus ook geen geluid heb
SIS 7012 Audio device

Kussss Edith
 
Goed dat je het even vraagt Nee dus het geluid werkt ook niet
Ik was zo intensief met het beeld bezig dat ik daar niet eens op gelet heb
Het is een SIS 7012 ?
Ik heb net zelf al gezocht maar kan dit niet vinden
Welke zoekmachine gebruik jij hiervoor? Google?
Tja ik heb weer een hoop geleerd vandaag;)

Kus Edith
 
Ik gebruik inderdaad google. Ik type termen in als : sis 7012 driver download en dan ga ik zoeken en lezen:D

Ik weet niet of het vanavond nog lukt (ga Barney kijken) maar als ik hem heb meld ik het.

PS. In het Bios moet geluid ook op Enabled staan, anders doet hij het nog niet (heb je weer wat te puzzelen:D )
 
Laatst bewerkt:
Lieve Tanja,
Dank je voor al je hulp, we hebben de drivers gedownload, maar het heeft niet geholpen, er zal dus wel iets anders aan de hand zijn. zullen er een expert bij laten komen

Maar dit is latere zorg,. Ik heb nu een heel ander probleem wat ik eerst op moet zien te lossen
Ik had een cd rom geleend, home editie xp, deze is er zo een, " alleen voor levering bij een nieuwe pc" , raad eens we deden hem in de cd rom drive, we hoorde een knal en de hele cd rom lag in duigen
We moeten nu eerst weer een andere cd rom moeten zien te bemachtigen om terug te kunnen geven
Erg he? Pfffffff de ene tegenslag na de andere tegenslag :(
Maar Tanja ontzettend lief dat je me geholpen hebt bij de andere pc problemen

Groetjes Edith
 
Jammer dat het geluid niet gelukt is. Je hebt wel in het Bios staan dat geluid op "enabled" staat?

Ik ging er echt vanuit dat het met de site van SIS wel zou lukken. Helaas.

Balen van je cdrom zeg. Komt zelden voor dat hij uit elkaar klapt. Heb het wel eens gehoord. Daar word je niet vrolijk van.

Ik hoop dat met een expert aan huis het allemaal weer voor elkaar komt.

Succes verder.
 
Hallo Tanja even vertellen hoe alles er hier nu aan toe gaat!

Via Marktplaats stuurt een aardige meneer tegen een heel laag prijsje mij de orginele cd rom toedie hij over heeft. weliswaar zonder key maar die hebben we zelf!
Dus dat probleem is gelukkig opgelost!

Het geluid doet het weer!
Ik had de moed al een beetje opgegeven na echt alles geprobeert te hebben, vanmorgen dacht ik nog een poging! En ik kreeg het heldere idee om eens te updaten, service pack 1 van microsoft. Hahaha en ja hoor na het opnieuw opstarten werdt ik door de pc verwelkomd met muziek!

Ik hoop dat ik door het gepuzzel straks anderen er ook eens mee kan helpen
Ik heb afgelopen week weer een hele hoop geleerd, mede dankzij jou

Kussssss Edith
 
Heeeel dapper dat je doorgezet hebt!!:D

Ben blij dat het eind goed al goed is geworden.

Aardig dat je tegen een matsprijsje weer een originele cd kon kopen.
Het is een lastige en dure installatie geweest( kapotte cd) de aanhouder wint (en leert bij:D )

En.............als je weer problemen krijgt...je weet waar je terecht kunt

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan