Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lollige zei:die temperaturen lijken me normaal... zijn je spellen legaal?
Lange Pier zei:Wat doet dat er nu toe, of zit er een legaal spelletjes detector in de pc?![]()
Het lijkt er het meest op dat je de driver van je videokaart moet upgraden.voortman zei:zou het misschien ergens anders aan liggen? videokaart ofzo? en nog een ding. ik heb de pc vorige week geformateert en windows er opnieuw opgezet daarna deed het probleem zich voor voordetijd deden de spellen wel
voortman zei:als ik sof II of counterstrike of een ander spel opstart dan gaat me pc uit...... k snap er niks van kan iemand mij helpen?
Lange Pier zei:Eerst eens even bij configuratiescherm, systeem, gravanceerd, opstart en hestelinstellingen het vakje bij "de computer automagisch opnieuw opstarten" uitvinken.
En in configuratiescherm, systeembeheer, logboeken eens kijken welke processen de ookzaak zijn bij systeem.
Of de code doorgeven of opzoeken op internet, indien je een blauw scherm krijgt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.