pc game dvd iso of cue

Status
Niet open voor verdere reacties.

greenturtl

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2005
Hallo ik had een vraag over hoe je een pc game dvd iso of cue moet branden op een dvd. Hoeveel ruimte op je harde schijf heb je nodig om op dvd te branden?

bedankt

Welkom op helpmij.nl

Dat ligt aan de grootte van de DVD, er zijn erbij van 4.5 GB, maar ook DVD's die groter zijn.

maar werkt het precies als je een cue file op een cd brand. Wat is het verschil tussen een dvd-R en een dvd+R, een kennis van mij zij dat je beter een dvd+R kon halen.

bedankt

Als je een dvd-speler hebt die - afspeelt en geen plus zit je zo in de problemen :) dus eerst kijken welk medium (+ of -) er in moet en dan besluiten welke je wilt. Ik heb zelf +, alhoewel de mijne alletwee aankan.

Een stomme vraag misschien maar hoe kan je het zien als er een + of een - in moet. Volgens mij heb ik mijn gebruiksaanwijzing niet meer. Dus dan zit ik nu al in de problemen.

welk merk enz. heeft je brander?

Helaas kunnen we daar nog niet zoveel mee.
Download Everest (www.lavalys.com) en kijk dan voor wat meer informatie over je brander.
Dus het type ed. Staat daar allemaal netjes vermeld.

Fortuna is met je: :)

CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW

Het is dus een DVD + en - writer.

goed nieuws, en nog steeds geen dvd gebrand en ik heb hem al sinds 2002. Dat komt omdat ik maar 15 gigabyte harde schijf ruimte heb, mijn schijf zit binnen de kortste keren vol dus brand ik liever gewoon op cd maar nu is alles dvd.

heel erg bedankt voor de info

Maar wat kan je het beste hebben wanneer je een pc dvd game brand,

een DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW

wat is de beste keuze, ik denk een DVD+R

laat het me even weten

Maakt niet uit welke je pakt
Al je brander het maar aan kan :)

Let ook op de snelheid waarmee je de DVD kan/wilt branden.
Je DVD-brander zou bv. maximaal met een snelheid van 4x kunnen branden, en het DVD'tje zou met een snelheid van maximaal 12x beschreven worden.
Dan koop je dus betere DVD'tjes, waar je niets aan hebt.

Sterker nog: ik heb een standalone dvd speler die alleen maar 4x aankan. 8x pakt ie niet. dus daar moet je ook opletten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan