Nou ja vandaag is de monteur van Dynabite weer langs geweest en je raad het al weer balen als een stekker.
Hij moest dus de fan van de cpu vervangen en ja hoor hij had weer een niet passende bij zich.
Moet ik dus weer een dag vrijaf nemen als hij dan misschien een wel passende heeft.
Dus dat word dan de 5e keer dat hij voor mijn pc moet komen en ik vrij moet nemen.
Ik heb nadat de monteur weg was met Dynabite gebeld dat ik hier nu wel kotsmisselijk van werd en dat ik tot nu toe al 400 euro de boot in ben gegaan omdat ik vrijaf heb moeten nemen voor hen de gelegenheid te geven om mijn pc te repareren en dat ik nu een goede oplossing verwacht, ik heb hen er ook op gewezen dat na de tweede reparatie me een nieuwe computer werd beloofd als bij de 3e reparatie het probleem niet was verholpen en inmiddels al bij de 4e keer mijn pc nog niet naar behoren werkt.
Zegt die man van Dynabite dat hij probeert om het probleem zo snel mogelijk op te lossen door spoed achter de reparatie te zetten.
Ik heb hem gevraagd of hij er zeker van is dat mijn pc dan naar behoren werkt en heb hem ook gezegd dat ik totaal geen vertrouwen meer heb in de goede afloop omdat ik mijn pc en ICC niet meer vertrouw.
Krijg ik te horen dat hij het een en ander met de teamleidster moet overleggen.
Ik wacht nu dan ook in spanning af wat hier uit komt.
Ik heb toch nog een vraagje mijn pc is bijna 3 jaar kan ik dan alsnog mijn geld terug vragen? Ik heb een 3 jarig garantie bewijs.
Ik houd jullie op de hoogte
Groetjes van Germa
Hij moest dus de fan van de cpu vervangen en ja hoor hij had weer een niet passende bij zich.
Moet ik dus weer een dag vrijaf nemen als hij dan misschien een wel passende heeft.
Dus dat word dan de 5e keer dat hij voor mijn pc moet komen en ik vrij moet nemen.
Ik heb nadat de monteur weg was met Dynabite gebeld dat ik hier nu wel kotsmisselijk van werd en dat ik tot nu toe al 400 euro de boot in ben gegaan omdat ik vrijaf heb moeten nemen voor hen de gelegenheid te geven om mijn pc te repareren en dat ik nu een goede oplossing verwacht, ik heb hen er ook op gewezen dat na de tweede reparatie me een nieuwe computer werd beloofd als bij de 3e reparatie het probleem niet was verholpen en inmiddels al bij de 4e keer mijn pc nog niet naar behoren werkt.
Zegt die man van Dynabite dat hij probeert om het probleem zo snel mogelijk op te lossen door spoed achter de reparatie te zetten.
Ik heb hem gevraagd of hij er zeker van is dat mijn pc dan naar behoren werkt en heb hem ook gezegd dat ik totaal geen vertrouwen meer heb in de goede afloop omdat ik mijn pc en ICC niet meer vertrouw.
Krijg ik te horen dat hij het een en ander met de teamleidster moet overleggen.
Ik wacht nu dan ook in spanning af wat hier uit komt.
Ik heb toch nog een vraagje mijn pc is bijna 3 jaar kan ik dan alsnog mijn geld terug vragen? Ik heb een 3 jarig garantie bewijs.
Ik houd jullie op de hoogte
Groetjes van Germa