Pc herkent hardware niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je de bios update EN de chipset drivers geupdate? en daarbij ook wat Mik zei ook de multikaartlezer- en usb-drivers?

Ok ga naar DEZE site
En download de linkjes die ik hier omcirkeld heb asus.jpg
Vervolgens installeer je de dingen die je geinstalleerd hebt, kom je bij 1 van die dingen er niet uit, laat het dan ff weten

Wat werkt er nu wel en wat niet?
Heb je ook een BIOS update gedaan, dus de Flash utility opgestart en gezegd dattie moest updaten vanaf internet?

De externe schijf wordt niet herkend, de card reader zie ik niet staan en kan ik op dit moment niet testen, omdat ik mijn digicam voor een week uitgeleend heb.
Die Bios update ging niet via internet denk ik, die ga ik nog een overdoen.

De externe schijf wordt niet herkend, de card reader zie ik niet staan en kan ik op dit moment niet testen, omdat ik mijn digicam voor een week uitgeleend heb.
Die Bios update ging niet via internet denk ik, die ga ik nog een overdoen.
Nou dit is binnen 2 minuten klaar! Zie niks over internet.
Helpmij Bios klaar.jpgHelpmij Bios.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
word die externe schijf wel op een andere pc herkent? zie je wat gebeuren onder apparaatbeheer als je hem aan of loskoppelt?
Voor die bios update moet je het programma wat je geinstalleerd hebt (live update geloof ik) aanklikken, de rest wijst zich redelijk vanzelf

Die bios update, wat je nu gedaan hebt is het programma (winflash dus) installeren, die moet je nu gaan openen..

in je startmenu als het goed is en anders waarschijnlijk op je bureaublad

Helpmij zoeken 1.jpgHelpmij zoeken.jpg
Het zou op deze locatie moeten staan, maar welke?

Icon staat in startmenu.
Download opgeslagen in D: Dokumenten
Volgens eigenschappen in C: prog files (86)
Ik heb vanalles geprobeerd om het te zoeken, maar elke zoek opdracht leverd niks op!

Realtek.jpg
Bij het opstarten zag ik nog net dat er een update was geweest van realtek card......
Verder kon ik het niet meer lezen. Heeft dat misschien met het probleem te maken?
Zal dit weekend proberen van iemand een kaartje te lenen.

Bekijk bijlage Lacie tools.txt

Icon staat in startmenu.
...
Bedoel je daarmee het icoon van "winflash"? die kun je dan dus aanklikken.

De update van de Realtek is van je kaartlezer, dit kan het probleem van je kaartlezer dus misschien oplossen.

Het laatste berichtje van de Lacie tools.txt daar zie ik geen bijzonderheden in.

Win =flash geinstalleerd.jpgWin Flash in Docu.jpgWinflash hoe verder.jpgwinflash install.jpgWinFlash setup.jpgWinflash startmenu.jpg

Bijlagen

• WinFlash setup.jpg
    WinFlash setup.jpg
    94,4 KB · Weergaven: 31
  • Winflash startmenu.jpg
    Winflash startmenu.jpg
    80,4 KB · Weergaven: 33
Helpmij2.jpgHelpmij 1.jpg

Sorry, weer een paar uur zonder internet gezeten, komt volgens UPC door een kabeltje, zucht...

Oké eerst de waarschuwing, daarna de dokumenten. Ik kan me herinneren dat ik het ook in dokumenten heb opgelsagen.
Zal ik het nog eens downloaden?

Via desktop2.jpgVia desktop1.jpg

Deze keer heb ik de setup via de desktop gedaan, het enige verschil was dat ik geen waarschuwing kreeg.
Let op de tijd! Binnen 1 minuut was het klaar en dan heb ik ook nog tussendoor een printscreen gemaakt en
paint geopend.
Moet ik ook nog wat met het mapje data doen?

Data.jpg

Ps Dit staat erin.

Bijlagen

• Helpmij apparaatbeheer 2.jpg
    Helpmij apparaatbeheer 2.jpg
    96,2 KB · Weergaven: 29
@ grace101
Ik heb je berichten samengevoegd, als er nog niemand gereageerd heeft kun je hiervoor de knop: bericht aanpassen gebruiken. Zo kan je nog aanvullende info plaatsen.

Sorry ik ben nog wat vergeten, je moet even HIER naar toe gaan dan degene die geel is (en ws bovenaan je scherm staat) aanklikken
Deze dus: bios.jpg
Dat bestandje pak je uit, en de inhoud ga je naar toe op het moment dat hij om de bios file vraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan