Pc herkent hardware niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update.jpgUpdate log.jpgHeb die update weer uitgevoerd en net zo als in het begin sluit het zichzelf om te updaten en daarna zie ik er niks meer van.
Hier nog een keer de afbeelding van het bestand die ik niet kan openen, hoe doe ik dat?Bestand1.jpg

Laatst bewerkt:
Als ik het bestand op die manier open is het binnen 1 minuut geinstalleerd, zie boven.

Nee je geeft aan dat je de setup vanaf je desktop hebt gedaan (binnen 1 minuut)
Je moet via je startmenu WinFlash opstarten, dan wil hij zoeken naar een bestand, dan selecteer je dat 3.20 bestand en dan moet hij een melding geven

Heb net een Windows beveiligings update gehad, helaas maakt dat ook geen verschil.

Nieuwe.jpg
Dan krijg ik dit. Ik hoop echt dat jullie hier wat mee kunnen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm hij geeft een melding, bestandsgrootte klopt niet.
Open je met Winflash het ZIP bestand of het 320 bestand?
Wil je degene proberen die je nog niet gehad hebt?

Je hebt het nu weer over de setup, vergeet deze even (verwijder hem desnoods) je moet het programma winflash openen en dan mijn post #47 even lezen

Nu ben ik even de weg kwijt! In het start menu staat hij niet meer.

Installatie.jpg
Heb nu deze geinstalleerd, daarvoor moest ik opnieuw opstarten.

Mag ik nog even terugkomen op deze vraag? Mijn laptop herkent nu ook mijn printer niet meer (Canon MP550)
Waar zou ik die in het lijstje van apparaat beheer moeten kunnen vinden? Daar heb ik nl wel een CDRom bij, misschien kan ik dat nog herstellen.
Zo niet, dat weet ik teniminste zeker dat het aan de pc ligt.
In tegenstelling tot de externe schijf staat hij wel bij computers en andere hardware ook als de printer uit is,
maar ik weet niet hoe hij bij apparaat beheer wordt omschreven.
Misschien kom ik er zo ook achter waar de fout ziet (Duim, duim, duim.....)

Nog even ter aanvulling, ik deed een Sd kaart in de gleuf en alles liep uiistekend!
De printer CD kon niet opnieuw geinstalleerd worden, omdat er al een nieuwer stuurprogramma opstaat.
Is toch op zn zachts gezegd vreemd wat hier allemaal gebeurd?

http://www.schoonepc.nl/instal/drivers.html

Probeer alles eens via apparaatbeheer.
Er is daar nog een optie, als je stuurprogramma bijwerken kiest en je wil alles handmatig doen, dus niet laten zoeken, ook niet op cd o.i.d. krijg je op het eind een venster met beschikbare drivers, eentje kiezen en proberen maar, mocht het er geen venster komen staan er geen drivers op.
Je kunt via deze weg ook verwijzen naar de uitgepakte drivers van die dingen waar een uitroepteken bij staat.
Doe wel alles als admin, rechtermuisklik en kiezen als, indien noodzakelijk.

De printersoftware eerst deïnstalleren met Revo uninstaller, kijken met cleanup util van Microsoft of die niet meer voor komt en herinstalleren.

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

http://support.microsoft.com/kb/290301
Dat ding is niet alleen voor Office produkten maar voor alle geïnstalleerde software, uitvinken wat opnieuw moet worden geïnstalleert.

Pfff..,das nie niks!!
Ben nu zover dat die regel met het gele driehoekje helemaal weg is....
Ben nu op zoek naar stuurprogramma`s.
Die van de printer is oké, van de meeste staat er niet eens van welke fabriek ze komen.
Nu wil ik graag weten welke van deze voor de externe schijf is.Stuurprogramma`s.jpgStuurprogramma`s1.jpgStuurprogramma`s2.jpg

Driver 2de helft.jpgDriver 1ste helft.jpg
Welke moet ik nu precies downloaden?
En moet ik voor die tijd die hele regel uit apparaatbeheer verwijderen?

Hoewel het probleem nog steeds niet verholpen is, mag deze vraag van mij op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan