PC herstart als ik op Internet ga

Status
Niet open voor verdere reacties.

snorhaas

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Iedere keer als ik aan het Internetten ben wordt het scherm opeens zwart en herstart de pc. In het logboek staat een groot aantal keren de foutmelding: HRESULT is C0000005 voor regel 44 van d:\qxp_slp\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp

Is aan de hand van deze foutmelding te zeggen wat er aan de hand is en wat er aan te doen is?

Groeten, Snorhaas

Bij systeemproblemen zal de computer automatisch opnieuw opstarten zonder op te geven wat het probleem was. Om dit te voorkomen doe het volgende:

Klik rechts op deze computer.
Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.
De onderste button instellingen.
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt in plaats van een zwart scherm en een opstartende PC. Deze code kun je hier gebruiken of bij een eventuele helpdesk.

Zou een corrupte modemdriver kunnen zijn.

Geen foutmelding helaas

Ik heb gedaan wat je zei en daarna naar Internet gegaan en het scherm werd weer zwart. Geen foutmeldingen. De pc was helemaal dood en startte ook niet meer op. Het rare is dat het steeds gebeurt bij dezelfde handeling op Internet. Wat zou er mis kunnen zijn?

Groeten, Snorhaas

als ik in google iets gezocht heb en daarna op afbeeldingen klik,dan gebeurt het ,dat het beeldscherm zwart word en dat de pc zich op nieuw herstart. behalve de laatste keer,dat we uw antwoord gedaan hadden,toen deed de pc niets meer. moest er opnieuw gereset worden.

groeten, snorhaas

goedemorgen allemaal,

ja, ik heb er gisteravond de online virusscanner er over heen gegooit die zag geen virussen.

ik ben bang,dat ik moet gaan formatteren.
dus ik ga alles maar,van me pc,tje op een cd branden en/of op me reserve pc zetten.

ik zit hier stevig te balen hoor

groeten, snorhaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan