PC inelkaar proberen te zetten..

• Onderwerp starter Onderwerp starter araz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je bedoelt de 9600GT of de HD3870, dan is de HD3870 de betere videokaart.

Als er een xfx 9600 gts komt is ie dan beter dan de ha 3870?

Oke voeding enzo passen er dus in..

(1) En wat zijn die controllers>?

(2) En hoe zorg ik dat de usbtjes dat die werken?

Laatst bewerkt:
Voedingen die zich houden aan de ATX-norm, passen in elke ATX-behuizing. De door jou gekozen combinatie levert geen problemen op.

Die controllers die je ziet staan bij Alternate zijn bijvoorbeeld USB of Firewire-controllers voor lege PCI-sloten, waardoor je dus extra USB- of Firewire-aansluitingen aan je systeem toevoegt. Ook kun je SATA- of SCSI-controllers in je systeem stoppen, waardoor je deze media bijvoorbeeld in RAID kunt zetten.

Die USB-poorten aan de voorkant van de kast bedoel je? Die sluit je aan de USB headers op het moederbord, maar ik neem aan dat degene die je pc in elkaar zet, weet hoe dat moet.

Laatst bewerkt:
Oke dankjewel :thumb:

Ja, hij weet wel hoe dat zit maar ik wou ook even weten hoe dat zat :)

Nou dan heb ik dit als systeem die ik ga bestellen:

Behuizing: Cooler Master Elite 332

Intern geheugen: Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2

DVD Driver: Pioneer DVR-215DBK SATA

Floppy disk: NEC Floppydrive

Voeding: LC-Power LC6550 550 Watt

Moederbord: Asus P5K-E/WIFI-AP

Prosessor: Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed

Harddisk: Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB,

Grafische kaart: sapphire radeon HD 3870

Koeler: Arctic Freezer 7 pro

Windows Vista Home Basic

Het systeem kost bij elkaar : 677,44 euro

(1) Dus dit systeem bestellen in elkaar laten zetten windows Vista installeren , daarna de drivers etc. en daarna de games en dan kan ik gaan gamen enzo?>?

(2) En hier wil ik windows vista home basic vandaan halen is dit een goede versie ???

Link naar windows vista home basic: http://www.azerty.nl/producten/product_detail/498/14114/windows-vista-home-basic-32bit.html

(3) Als er geen windows op de pc staat kan ik hem dan met die disk dan installeren?

Laatst bewerkt:
Die DVD-drive (zonder letter r, het is geen driver) is van Pioneer, ik zou voor de Samsung SH-S203D gaan. Deze drive komt heel goed uit de test, en kost heel waarschijnlijk minder dan de Pioneer (mag je even zelf uitzoeken). Verder, heb je geen ander geheugen kunnen vinden (goedkoper van bijvoorbeeld GeiL, OCZ of Kingston)?

das waar ook ;)

maar bij azerty en alternate en waar ik mijn voeding vandaan wil halen, krijg je dan de kabels enzo erbij?

bijv die van de voeding,moederbord enz.?

DVD Drive: Samsung DVD-Writer 20x Super-WriteMaster

Windows Vista Home Basic

Het systeem kost bij elkaar : 666,91

(1) Dus dit systeem bestellen in elkaar laten zetten windows Vista installeren , daarna de drivers etc. en daarna de games en dan kan ik gaan gamen enzo?>?

(2) En hier wil ik windows vista home basic vandaan halen is dit een een orginele versie en is ie geschikt om windows Vista te installeren???

Link naar windows vista home basic: http://www.azerty.nl/producten/product_detail/498/14114/windows-vista-home-basic-32bit.html

(3) Als er geen windows op de pc staat kan ik hem dan met die disk dan installeren?

(4) Is deze brander ook goed??

Samsung DVD-Writer 20x Super-WriteMaster

Link naar de brander: http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=35073&GROEP_ID=595&TAB=specificaties

(5) Werken alle onderdelen met Windows Vista?

Laatst bewerkt:

DVD Drive: Samsung DVD-Writer 20x Super-WriteMaster

Windows Vista Home Basic

Het systeem kost bij elkaar : 666,91

(2) En hier wil ik windows vista home basic vandaan halen is dit een een orginele versie en is ie geschikt om windows Vista te installeren???

(4) Is deze brander ook goed??

Samsung DVD-Writer 20x Super-WriteMaster

Link naar de brander: http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=35073&GROEP_ID=595&TAB=specificaties

(5) Werken alle onderdelen met Windows Vista?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan