Hallo,
In ieder geval bedankt voor de moeite!
Laat ik beginnen met de specs om jullie zo goed mogelijk te informeren!
Ik heb een raar probleem, ik heb sinds eergister een Nvidia 9800 GT 1 GB Point of View in m´n PC en toen had ik al problemen, PC haperde tijdens gamen etc. toen had ik een 250w voeding in m´n PC teweinig, dus heb er vandaag een 430w voeding ingeplaatst!
Nu loopt m´n PC nog steeds vast tijdens sommige games o.a. gta san andreas en loopt mijn pc snel vast als ik bijv 3 webbrowers en steam op heb.
Ik zag dus ook dat mijn CPU gewoon met 1 webbrowser, en newsleecher en skype en ftd 95% is.
Nu heb ik de videokaart er net uit gehaald en de standaard van Acer in gedaan en nu doet hij het nog steeds niet goed, PC loopt snel vast, met audio streamen (internet radio) ben soort van DJ dan buffert ie veel en is m'n PC ultra sloom en hapert ie.
!! Het ligt niet aan m'n internet !!
Wat kan dit voor probleem zijn?
In ieder geval bedankt!
In ieder geval bedankt voor de moeite!
Laat ik beginnen met de specs om jullie zo goed mogelijk te informeren!
Specificaties:
Kloksnelheid: 2000 MHz
Type: AMD Athlon 64 X2 DC 3800+
Intern geheugen: 2 GB
Intern geheugentype: PC2-3200 DDR2 SDRAM
Maximum intern geheugen: 4 GB
Compatibele geheugenkaarten: MS Pro, CF Type I, CF Type II, SM, SD, MMC , 9-in-1
Totale opslagcapaciteit: 320 GB
Harde schijf-interface: SATA
Rotatiesnelheid: 7200 RPM
Grafische adapter: Nvidia 9800 GT 1 GB Point of View
Maximum geheugen grafische adapter: 512 MB
Audiosysteem: Realtek ALC880 (7.1 channels)
Soort optische drive: DVD±RW
Ik heb een raar probleem, ik heb sinds eergister een Nvidia 9800 GT 1 GB Point of View in m´n PC en toen had ik al problemen, PC haperde tijdens gamen etc. toen had ik een 250w voeding in m´n PC teweinig, dus heb er vandaag een 430w voeding ingeplaatst!
Nu loopt m´n PC nog steeds vast tijdens sommige games o.a. gta san andreas en loopt mijn pc snel vast als ik bijv 3 webbrowers en steam op heb.
Ik zag dus ook dat mijn CPU gewoon met 1 webbrowser, en newsleecher en skype en ftd 95% is.
Nu heb ik de videokaart er net uit gehaald en de standaard van Acer in gedaan en nu doet hij het nog steeds niet goed, PC loopt snel vast, met audio streamen (internet radio) ben soort van DJ dan buffert ie veel en is m'n PC ultra sloom en hapert ie.
!! Het ligt niet aan m'n internet !!

Wat kan dit voor probleem zijn?
In ieder geval bedankt!
Laatst bewerkt: