Pc komt niet uit slaapstand nadat windows 7 geinstaleerd is

Status
Niet open voor verdere reacties.

Minion1992

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Berichten
55
hallo allemaal,

ik heb een pc die heel lang op windows vista gedraaid heeft en ik dacht van laat ik is een keer
windows 7 erop instaleren dat heb ik dus gedaan nadat de instalatie klaar was
allemaal drivers gaan instaleren ik merkte ook onderandere dat mijn beeldscherm flikkerd niet constant maar
zo om te 5-15 sec word hij voor minder als een seconde zwart en gaat weer verder daar had ik bij
vista nooit last van
hetvolgende als ik pc in slaapstand zet en vervolgens weer aan probeer te zetten
dan lijkt het net op hij opstart voor 2-3 sec en dan weer afgaat en weer opnieuw opstart voor 2-3 sec
en zo heletijd verder totdat je de computer afzet met die power knop inhouden daarna start hij wel gewoon op
maar dan is heel de pc ontiegelijk traag vergeleken met normaal en ik heb er een intel quad core processor in zitten die mij zon 2.83GHz geeft en als ik dan de pc opnieuw opstart dan is hij gewoon weer normaal
dus mij problemen zijn het niet uit het slaapstand komen en het flikkerende scherm en dat heeft hij allebij nooit gedaan op vista dus ik zou het niet weten of het aan windows licht of aan drivers of aan de hardware die erin zit

ik zou heel blij zijn als jullie mij met dit probleem kunnen helpen

alvast bedankt
 
Soms zijn er problemen met hardware als de pc een update krijgt naar win7 al een paar keer meegemaakt. Een bios-update verhielp altijd het probleem
 
dankje voor je reactie ik ga het proberen en laat het je weten maar zoals ik bij je reactie
lees gaat het probleem zo opgelost worden =3
 
Nadat ik geüpdate had naar het nieuwste service pack was bij mij het probleem verholpen, dus check ff of je kan updaten ;)
 
eerst de makkelijk nieuwste service pack enall geinstaleerd maar dat verhielp niks
toen heb ik ekkes de bios geupdate dat verhielp het probleem met de slaapstand functie
nu zou ik nog wel graag een oplossing vinden voor het flikkerende scherm
iemand enig idee nog>?
 
Drivers opzoeken op de site van de fabrikant, en zorg ervoor dat je kiest voor de goede versie van Windows 7 (32 / 64) en het type (Prof, home, home premium) weet niet of dat laatste uitmaakt.

De drivers die je tijdens installatie hebt gebruikt van de CD zijn nl win Vista based
 
Laatst bewerkt:
De drivers die ik geinstaleerd heb die zijn allemaal voor windows 7 64 bit
Dus daar kan het volgens mij niet aan liggen ik zal als ik weer
Thuis ben het nog eens controleren
Maar waarschijnlijk zal het daar niet aan liggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan