Pc kopen 650 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Playcastor

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Berichten
398
Dag helpmij'ers,

Ik heb uw hulp nodig! Ik zoek een pc waar je op kan gamen van een prijs rond de 650 euro. Ik koop het liefst van een winkel een kant en klare maar als jullie tijd hebben is een samengestelde ook goed.

Hij moet tamelijk stil zijn, en moet er nog een scherm en boxen bij. Boxen 2.1 is prima.
Graag van te voren in elkaar gezet mocht het een samengestelde worden.
Besturingssyteem heb ik al, en een goedkoop toetsenbord en muis is prima.

Bij voorbaat dank,
En sorry voorhet gehaaste typwerk, beetje haast:)

mvg.
PC
 
Dag helpmij'ers,

Ik heb uw hulp nodig! Ik zoek een pc waar je op kan gamen van een prijs rond de 650 euro. Ik koop het liefst van een winkel een kant en klare maar als jullie tijd hebben is een samengestelde ook goed.

Hij moet tamelijk stil zijn, en moet er nog een scherm en boxen bij. Boxen 2.1 is prima.
Graag van te voren in elkaar gezet mocht het een samengestelde worden.
Besturingssyteem heb ik al, en een goedkoop toetsenbord en muis is prima.

Bij voorbaat dank,
En sorry voorhet gehaaste typwerk, beetje haast:)

mvg.
PC

Kan je zelf een pc in elkaar steken ?
Ik wil u nu wel even helpen, heb toch niks te doen. Voeg mij maar toe op msn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is voor een vriend, maar hij voegt u zo dadelijk toe!Na het eten.
Assembleren moet door (bijv.) Azerty zelf gebeuren, daar weet hij niks vanaf en ik weinig.

dank!
 
Graag even invullen!

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
 
Hallo,

Met deze kom je makkelijk uit de voeten. Hier zijn de specs van de cpu (processor).

Grafische kaart en CPU zijn goed. veel RAM. Als deze 3 dingen goed samenwerken kan je goed gamen.

En je/je vriend houdt nog eens 100euries over.
 
Hallo,

Met deze kom je makkelijk uit de voeten. Hier zijn de specs van de cpu (processor).

Grafische kaart en CPU zijn goed. veel RAM. Als deze 3 dingen goed samenwerken kan je goed gamen.

En je/je vriend houdt nog eens 100euries over.

Pc's kan je beter samenstellen,kost nog minder . En wss is die 4gb ram 333 mhz. Heb er zo ook één thuis van medion
 
Maar zoals de TS al heeft gezegd prefereert hij een kant en klare pc uit de winkel.......
Dus dit is een goede keus daarvoor.

En doe voortaan even onderzoek: bron

BTW: je krijgt er een muis en toetsenbord bij
 
Laatst bewerkt:
MAAR, als jullie tijd hebben is dit ook goed, en ik heb voldoende tijd :)

mvg,
Haveacoke
 

Ja, kijk achter dat stukje van de zin ook maar eens. Maar weetje, stop er gewoon over. krijg de hele tijd e-mails
 
Ja, ben ik het mee eens:cool: (met het stoppen)
 
Laatst bewerkt:
@ ts,

Welke games hebben we het hier over en op welke kwaliteit wil je ze kunnen spelen?
Dat scherm neemt trouwens een flinke hap uit je budget, maar ook hier geef je niet aan wat voor scherm het zou moeten worden.
 
Niet de nieuwste games ofzo, maar hij moet mw2 wel kunnen draaien. En dat hoeft niet hoog ofzo, laag is ook prima. Als het maar soepel loopt. Het word trouwens defenitief een kant en klare want assemblage beviel niet bij mijn vriend.:)
 
Hallo,

Met deze kom je makkelijk uit de voeten.

En je/je vriend houdt nog eens 100euries over.

Daar redt je het mee hoor. 100 euro voor het scherm, en dan nog 20 voor je boxen. hoppa, 670euro.
 
Wacht nog even op andere reacties.:thumb:

Ik heb trouwens deze ook gezien.
Goedkoper, maar ik heb geen ervaring met deze grafische kaart......
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan