Pc kopen 650 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja laatste ziet er mooi uit.
maar duurder.
En voeding van 350W?? dat kan toch niet:eek:

Upgraden hoeft niet duur te zijn.

@haveacoke. Bij AMD.COM raden ze boven de 400 aan. maarja, als het kan....

@Lita112: Als je bijvoorbeeld een videokaart die 450 of nog wel meer nodig heeft wordt upgraden weer duurder. Dan moet je ook weer je voeding veranderen. Maar kom er net achter dat mijn mijn aanbeveling ook 350 heeft:p

It's up to the TS:thumb:

als het daar staat, dan kan het é. Maar kbedoel gewoon als men later een betere CPU,GPU of andere wilt hebben, Dan gaat die waarschijnlijk meer watt verbruiken en dan kom je met die 350 watt zeker niet toe

@Lita112: Als je bijvoorbeeld een videokaart die 450 of nog wel meer nodig heeft wordt upgraden weer duurder. Dan moet je ook weer je voeding veranderen. Maar kom er net achter dat mijn mijn aanbeveling ook 350 heeft:p

Het is inderdaad aan ts of hij in de toekomst wil upgraden en wat hij daar aan wil uitgeven. Zeggen dat het niet kan is simpelweg totaal niet waar. En dat was mijn punt. Dat is de reden dat het upgraden heet...

Ik heb ook niet gezegd dat je niet kan upgraden, maar met een grotere/betere voeding zou het makkelijker kunnen zijn.

IMPORTANT UPDATE:
Het word alleen pc, dit houd dus in dat ik geen randapparatuur nodig heb. JUST A COMPUTER.
maakt dat dingen makkelijker?

hier heb je hem, hij kost zonder assemblage bij maxict 580 euro. met assemblage 624 denk ik.

Wat ik wel vergeten ben, is je netwerkkaart. Die zal je er nog bij moeten kopen(als je deze pakt)

Er zit al een internet hub in het moederbord:D

ja:) maar als hij wireless internet heeft kan dat handig zijn :)
volgens mij had deze mobo geen draadloos internetadapter, of ik heb erover gekeken :)

hmm , geen netwerkkaart nodig dus :) Wat denk jij ervan pesu ? Goede configuratie ?

Ik denk dat het beter is als je de 5750 pakt.
en dan de processor upgraden. deze bijv.

Zitten er fans in de kast?
CPU koeler?

voorderest is die goed

hmm, de laatste tijd zijn de boxed cpu-koelers ook goed geworden !
Fans zaten erin, anders moeten ze het nog een paar bijkopen

mvg,
Haveacoke

CPU koeler kan geen kwaad:cool:

wat doen we nou met de graka en cpu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan