madjack32
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 nov 2011
Hallo mede-forum-persoon,
Ik heb 2 , nogal lange, vragen:
Ten eerste:, ik wil héél graag een goede game PC, hebben, om op m'n nieuwe TV aan te sluiten, en mijn (oudere) Kantoor-PC kan bijna geen games *FATSOENLIJK* afspelen...
Bovendien, houd ik die liever op m'n kantoor....
Dus, ik heb al een goedkope PC gevonden(Link), maar toch heeft deze zijn minpunten....
Althans, deze voldoet niet aan mijn eisen, en nu sta ik dus open voor suggesties.....
INFO+EISEN:
Ik heb 2 , nogal lange, vragen:
Ten eerste:, ik wil héél graag een goede game PC, hebben, om op m'n nieuwe TV aan te sluiten, en mijn (oudere) Kantoor-PC kan bijna geen games *FATSOENLIJK* afspelen...
Bovendien, houd ik die liever op m'n kantoor....
Dus, ik heb al een goedkope PC gevonden(Link), maar toch heeft deze zijn minpunten....
Althans, deze voldoet niet aan mijn eisen, en nu sta ik dus open voor suggesties.....
INFO+EISEN:
-Mijn budget loopt tussen de 200 - 450 Euro.
-Ik wil minstens 250GB HDD hebben (ik zag er een met 100, VEEL te weinig, liefst 500)
-Hij MOET een HDMI uitgang hebben.
-Ik wil een goede videokaart, ik weet NL niet of het aantal GB op de videokaart invloed heeft op de uiteindelijke prestatie op games...(zo ja, doe maar een met 4-6 GB)
-Het liefst een 64-bit Windows PC (XP/Vista/7)
-Hij moet leverbaar zijn in Tilburg, of binnen een straal van 15 KM van Tilburg, zodat ik hem kan ophalen.
-En natuurlijk een processor van minstens 2.8GHz
Tja, ik zeg al, het toch redelijk veel, wat ik vraag...
Maar uiteindelijk zal het lonen...
Vraag 2:
Ik zou mijn kantoor pc graag sneller willen maken!
Althans, ook opschonen... Dus weten jullie een programmatje dat gratis, vetrouwbaar, geen van mijn persoonlijke bestanden wist, en virusvrij is?
Maar uiteindelijk zal het lonen...
Vraag 2:
Ik zou mijn kantoor pc graag sneller willen maken!
Althans, ook opschonen... Dus weten jullie een programmatje dat gratis, vetrouwbaar, geen van mijn persoonlijke bestanden wist, en virusvrij is?
Laatst bewerkt door een moderator: