pc loopt erg vaak vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tobbedanser

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2003
sinds ik mijn pc weer terug heb van reparatie waar ze de hd hebben leeg gehaald en er windows me er op hebben gezet loopt mn pc sinds een week erg vaak vast en reageerd beetje traag nu heb al van alles geprobeerd oa div programma's er weer afgegooid maar nog zonder succes
weet iemand hier misschien een oplossing voor en wat ik kan doen

vond windows me zoiezo vrij onstabiel, dus als het mogelijk is zou ik er een andere windows versie opgooien.

Als hij nog vrij leeg is zou ik het gewoon eens opnieuw formatren/installeren. Dit kan zo ontzettend veel oorzaken hebben. Houd in de gaten wat je installeert !

scan regelmatig op spyware en virussen. draai eens een registerscanner

1. Lekkere reparatie is dat, als ze je schijf leeghalen, dat kan je net zo goed zelf format c: doen...
2. Windows ME is zo'n beetje bekend als het slechtste besturingssysteem dat er is vanwege de instabiliteit en vastlopers, dus een groot deel van het probleem ligt daar denk ik aan. Ik raadt aan dat je Windows 2000 installeert.
3. Op www.download.com ff naar 'regcleaner' en 'ad-aware' zoeken. Deze downloaden, installeren. Dan bij ad-aware scannen en alles verwijderen wat hij vindt.
Bij regcleaner in de lijst selecteren wat je niet vertrouwd, en ook verwijderen.
Succes :thumb:

Wat voor pc is het (snelheid)? Ik zou op zn minst inderdaad een ander besturingssysteem erop zetten, win ME sucks!!! Ik vind win98 SE stukken beter dan ME en dat zullen velen het met me eens zijn. Mocht je pc snel genoeg zijn dan kun je ook XP erop zetten.

Als WinME ''officieel" ook kan draaien op die pc, dan draait Win2000 ook goed. De systeemeisen schelen niet veel van elkaar.

Geplaatst door Muurhond
Als WinME ''officieel" ook kan draaien op die pc, dan draait Win2000 ook goed. De systeemeisen schelen niet veel van elkaar.
ja maar ik heb het niet echt over de systeemeisen ;)
kep het over het functioneren van het besturingssysteem...

Geplaatst door JPeetje
ja maar ik heb het niet echt over de systeemeisen ;)
kep het over het functioneren van het besturingssysteem...

Het is een indicatie. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan