Pc loopt helemaal vast na Windows update

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickvtje

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Berichten
515
Hoi,

Ik heb Windows 8 nu 3 keer op nieuw geïnstalleerd en ik heb het nog steeds,
Als ik Windows update doe, zo'n 39 updates :)eek:) en dan restant loopt hij hele maal vast.

Dit bedoel ik naar de restart, dus als ik het Windows logo al heb gehad. Dan naar dat Windows logo komt er in beeld testaan: een ogenblik geduld aub. Ik heb hem gisteren al de hele avond tot ochtend aan gehad. Dus gedult is het niet...

Is er iets mis in de update of wat doe ik verkeert?

Hoor het graag:thumb:
 
had je voor die updates wel alle drivers geinstalleerd en de chipset driver niet vergeten?
 
Weet je misschien welke update het is? Anders moet je er een paar uit proberen en dan die update googlen of niet installeren.
 
Moet dit eerst dan? Want hij hij zegt: even geduld aub, niet dat het hele scherm op zwart gaat
 
Weet je misschien welke update het is? Anders moet je er een paar uit proberen en dan die update googlen of niet installeren.

Dat wordt dan ook een groot probleem, want als ik al dit 39 moet testen moet ik 38 keer die pc op nieuw installeren...
 
Probeer KB2756872 niet te installeren als deze er tussen staat volgens veel mensen blijft die update hangen.
 
Ik zal even kijken wanneer mijn pc weer goed geïnstalleerd is
Deze update staat er niet tussen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Raar waarschijnlijk is het een driver update dus probeer die niet te installeren
 
Het is al voor zo ver gelukt,

Ik heb eerst de Intel, Nividia updates gedaan en toe waren er al 25 updates weg... Geen idee hoe.. Nu heb ik nog 4 Windows updates.
Die ga ik niet installen want ik heb nu een trauma aan Windows updates....

Maar het is gelukt...... voor zo ver :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan