pc loopt vast, muis beweegt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur12

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
314
Ik hoop dat de vraag hier goed staat

Mijn pc loopt de laatste tijd steeds vast of althans ik denk dat ik dat zo kan noemen.
Ik ben gewoon bezig op de pc en dan opeens zit de muis muur vast. Kan geen kant meer op en ctrl alt del wat ik vroeger wel eens deed als iets vast liep op de pc dat helpt niet want hij doet gewoon helemaal NIKS meer.

De pcmet de aan knop uit zetten is het enige dat helpt alleen ik moet dan wel even wachten en geluk hebben of hij daarna weer opstart want enkele keren deed hij ook toen niks meer maar na een paar uur wachten deed hij het weer.

Het gebeurd nu steeds vaker

Moet ik rekeken dat er een nieuwe pc moet komen of weet iemand wat er aan de hand is en wat ik moet doen ?

de pc is een jaar of 2 oud

Ik hoop op een reactie
 
hoe warm word de pc??? al eens in de kast gekeken hoeveel stof erin zit ,en vooral de stof in de koeler van processor
 
de kast is wel eens open geweest en stof er uit gezogen maar moet ik nog extra iets open maken of extra zuigen ?
en het gebeurd ook als de pc net aan is bijvoorbeeld en dan kan hij toch nog niet te warm zijn ?
 
ik heb dit probleem ook :S het hielp mijn drivers te updaten maar nu zijn ze allemaal up to date. Het heeft een tijd goed geweest. Nu vandaag heel de dag door :S
 
@radical03
Reageren op een topic van 2 jaar oud daar doen we hier niet aan.
Vandaar maar een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan