fener33
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jun 2004
ik hen een splinter nieuwe pc gekocht
. met alles der op en der aan. maar hij loopt steeds vast. en reageert nergerens meer op niet eens de reset knop. enigste oplossing is om de powerknop in gedrukt te houden. waardoor hij uitvalt. maar dat lijkt me niet erg slim.
mijn pc is een
fujitsu siemens
pentium 4 3.06
1024 mb geheugen
250 hdd
nvdia geforce 256 mb videokaart
mob asus a7v8-x
6 in 1 card reader
dvd speler
dvd brander
en een combi cd-r(w) brander
pinnacle tv out
voeding Q-tec 550 watt dual fan
en alle soft ware die er opstaat is legaal. niks gekopieerd.
dus weet iemand waardoor hij vast loopt
en PS. (wat vinden jullie van mjin nieuwe pc. hij heeft me veel geld gekocht. met ook nog een liteon 19" scherm en een canon smartbase mp 390. een prachtige systeem. maar alleen omdat ie vast loopt is ie minder. maar dat iswel oplos baar hoop ik. dus graag jullie reacties. )
alvast bedankt :thumb:
. met alles der op en der aan. maar hij loopt steeds vast. en reageert nergerens meer op niet eens de reset knop. enigste oplossing is om de powerknop in gedrukt te houden. waardoor hij uitvalt. maar dat lijkt me niet erg slim.
mijn pc is een
fujitsu siemens
pentium 4 3.06
1024 mb geheugen
250 hdd
nvdia geforce 256 mb videokaart
mob asus a7v8-x
6 in 1 card reader
dvd speler
dvd brander
en een combi cd-r(w) brander
pinnacle tv out
voeding Q-tec 550 watt dual fan
en alle soft ware die er opstaat is legaal. niks gekopieerd.
dus weet iemand waardoor hij vast loopt
en PS. (wat vinden jullie van mjin nieuwe pc. hij heeft me veel geld gekocht. met ook nog een liteon 19" scherm en een canon smartbase mp 390. een prachtige systeem. maar alleen omdat ie vast loopt is ie minder. maar dat iswel oplos baar hoop ik. dus graag jullie reacties. )
alvast bedankt :thumb:
Laatst bewerkt: