pc loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

fener33

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2004
ik hen een splinter nieuwe pc gekocht
. met alles der op en der aan. maar hij loopt steeds vast. en reageert nergerens meer op niet eens de reset knop. enigste oplossing is om de powerknop in gedrukt te houden. waardoor hij uitvalt. maar dat lijkt me niet erg slim.
mijn pc is een
fujitsu siemens
pentium 4 3.06
1024 mb geheugen
250 hdd
nvdia geforce 256 mb videokaart
mob asus a7v8-x
6 in 1 card reader
dvd speler
dvd brander
en een combi cd-r(w) brander
pinnacle tv out
voeding Q-tec 550 watt dual fan
en alle soft ware die er opstaat is legaal. niks gekopieerd.

dus weet iemand waardoor hij vast loopt

en PS. (wat vinden jullie van mjin nieuwe pc. hij heeft me veel geld gekocht. met ook nog een liteon 19" scherm en een canon smartbase mp 390. een prachtige systeem. maar alleen omdat ie vast loopt is ie minder. maar dat iswel oplos baar hoop ik. dus graag jullie reacties. )

alvast bedankt :thumb:

Laatst bewerkt:
Een héél mooi systeem, goede keuze qua processor, intern geheugen is fantastisch. maar als die nieuw is zou ik ermee teruggaan, als je iets koopt moet het in orde zijn :thumb:

veel succes

Mee eens, als je zelf gaat rommelen heb je kans dat de garantie vervalt.

Meestal is vastlopen toch een hardware-kwestie.

zal ik doen. terug gaan naar de winkel.
want toen ik net achter mijn kast keek zag ik. als ik mijn kast open moest maken moest ik een ritsje open snijden. en dan verviel mijn garantie. maar toch bedankt voor jullie reacties.

o ja
hij loopt aleen vast als ik er dvd+rw erin doen. en 2 dingen tegelijk wil opstarten. en dat vond ik raar met 1024 gb geheugen. volgens mipj zitten de geheugen reepsjes er niet goed in. maar ik zal tertug gaan

Het komt vaker voor dat door transport iets los gaat zitten wat niet los hoort.
Maar ja,... die stomme garantie zegels.....

Inderdaad terug gaan naar de winkel. Of ken je iemand die er veel van af weet? Die zou alles eventueel opnieuw kunnen installeren en optimaliseren.

Persoonlijk ben ik tegen vooraf geinstalleerde software (vaak werkt de pc zo niet maximaal), maar als leek kan ik het me voorstellen dat het handig is dat alles er al op staat.

Als je garantie nog waardig is dan zou ik ook niet iemand laten kijken die er super veel verstand van heeft.
Want ook dan gaat hij hem mischien open maken (goed bedoellend) en is de garantie nog verlopen op de hardware.
Morgen in pakken en weg wezen.
grtjs jjw

ik zal morgen terug gaan.
ben ehm wel voor 2 weken kwijt:(
want ze moeten ehm compleet nakijken. en standaard ding. maar ik zal ehm missen:p .
maar bednakt voor alle hulp:thumb:
deze vraag kan op opgelost.

Status opgelost, dit kun jezelf doen door rechtsonder aan de pagna te kijken, daar vindt je een regel "de vraag is opgelost" en daar zul je op moeten drukken.

Je mag ook HIER drukken en dan heeft hij ook die status gekregen.
grtjs jjw

Wel zielig dat je 2 weken op een pc moet wachten die je nieuw gekocht hebt en die door hun fout niet in orde is :confused: Normaal lossen ze zoiets sneller op :confused:

Hmm denk heb je al eens de temp cpu gemeten,
mischien slaat die daardoor iedere keer vast...
Daar had ik ook last van met ongeveer zelfde systeem
Ook paar keer weer terrug naar de winkel geweest,nu zit alles in een grotere kast en betere koelers,nog vrij warm alles maar pc draait nu perfect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan