PC loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe hardware recentelijk (tot drie maanden terug) geplaatst?
 
Geplaatst door Admin_Frisian
Nieuwe hardware recentelijk (tot drie maanden terug) geplaatst?

als iets wat er 3 maanden inzat goed werkte zou daar geen probleem in moeten zitten... of het moet kapot zijn gegaan.... ik kan wel een keer wat ram meenemen alex, dan kun je kijken of dat het is.... wat voor ram heb je en op welke snelheid loopt het? en hoe oud is je HDD?
 
Geplaatst door maurice & daan


als iets wat er 3 maanden inzat goed werkte zou daar geen probleem in moeten zitten...
Oordeel nooit te snel.................
Ik wacht gewoon het antwoord af.
 
Ja ik heb ongeveer 10 weken terug 512 mb (sd pc133) geplaats..maar daar voor had hij al af en toe dat hij vast liep....nu heb ik eergister een geheugen kaartje eruit gehaald en hij is nu nog niet vast gelopen, maar ik krijg af en toe wel een fout melding met 0x00CFD942, 0x00000008 reference memory ofzo... heb alleen het fout nummer opgeschreven maar ik kan er niks over vinden op internet...nu is het enige probleem nog dat mijn pc echt heel traag is geworden maar mijn CPU usage bereikt nooit de 100 % het zit meestal gewoon op de 6% als ik bijna niks doe maar als ik dan bijvoorbeeld IE start dan begint mijn computer echt hard na te denken......het wordt alleen maar steeds onduidelijker voor mij..... en mijn moeder bord is K7S5A dus niet de nieuwste maar ook zeker niet de oudste...

Groetjes Alex :thumb:
 
Ik ben er gister in geslaagd om te weten te komen welk geheugen kaartje de nieuwe was en welke de oude...nu is alleen het rare dat ik de oude er nu alleen nog in heb zitten maar daar mee loopt hij steeds vast....dus ik dacht, nou ok dan stop ik die nieuwe er alleen in maar dan doet mijn beeldscherm het niet:confused:.... heb het toen nog geprobeerd met een ander beeldscherm en een andere videokaart maar zonder resultaat...het zal toch niet zijn dat ze beide kapot zijn of vertoon mijn computer afstoot-verschijnselen :)....:( Maar als ze misschien echt beide kapot zijn...wil jij dan een keer nieuw geheugen voor mij mee brengen Daan, als je een keer tijd en zin hebt , ik hoop dat je dit soort geheugen nogh in je aanbieding hebt...:)

PS deze foutmelding kreeg ik vanochtend in windows:

Error Signature:
BCCode : a BCP1 : 00000015 BCP2 : 00000002 BCP3 : 00000000
BCP4 : 804FB099 OSVer : 5_1_2600 SP : 1_0 Product : 256_1

The following files will be included in this error report:
C:\WINDOWS\Minidump\Mini082404-01.dmp
C:\DOCUME~1\ALEXKL~1\LOCALS~1\Temp\WER8.tmp.dir01\sysdata.xm


Groetjes Alex
 
Heb je de memory test in je bios aan staan? Welke melding geeft ie als je deze in de bios aan zet? Om echt grondig je geheugen te testen kun je gebruik maken van www.memtest86.com let wel, dit kan behoorlijk lang duren dus wees geduldig, maar dan weet je in ieder geval zeker hoe de staat is van je geheugen.
 
Ik heb die mem test al gedaan daarna deed hij het al wel wat beter....en de memory test staat in aan de bios....

Groetjes Alex
 
Geplaatst door Minie Mie
Ik heb die mem test al gedaan daarna deed hij het al wel wat beter....en de memory test staat in aan de bios....

Groetjes Alex

het kan best dat het ene balkje ram niet lekker wil werken met de andere... ik heb maurice een balkje meegegeven, moet je maar ff alles eruithalen en die erin zetten en dan kijken of ie er nog steeds last van heeft
 
Bedankt ik zal meteen morgen ochtend kijken....heb nou namelijk geen zin meer

Groetjes Alex
 
Ja de computer heeft geen keus als hij nog vervelend doet dan pleur ik hem uit het raam ;)

Groetjes Alex
 
Ik heb nu mijn sd ram vervangen door ddr en het probleem is niet meer terug gekomen. Bedankt iedereen voor de hulp en Daan bedankt voor het kaartje dat ik mocht lenen

Groetjes Alex
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan