pc loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas, gisteren de driver 66.93 geinstalleerd maar vanmorgen dezelfde foutmelding gekregen bij het bekijken van een filmfragment. Blijkt elkaar dus wel te bijten. Hoe kan ik aan de 56.73 komen?
bvd
groeten Charles
 
Je zou de detonator van Nvidia eens kunnen downloaden. Misschien installeert deze een andere driver.

Wat ik me ook afvraag...hoe oud is je systeem? Als het al wat ouder is zou je de 45.33 kunnen nemen. (Heb ik ook nog in huis voor je eventueel)
Ook zou ikzelf met dit soort problemen alles gaan updaten. Moederbord, agp, de hele ratteplan.

Hier geeft Microsoft aan wat je zou kunnen doen. Ik hoop dat je Engels goed is.
 
op de site van nvidia vindt je ook oudere drivers
klik
 
Hallo allemaal,
Waarschijnlijk is het probleem verholpen. Sinds gisteren is de pc niet meer vastgelopen, ook niet na en tijdens het spel. Wat ik uiteindelijk heb gedaan is hetvolgende:

Ik heb eeb aantal verschillende drivers gedownload in een aparte map. Daarna naar configuratiescherm, systeem, hardware,apparaatbeheer, beeldschermadapters, nvidia, stuurprogramma, stuurprogramma bijwerken en dan in de map met gedownloade drivers laten zoeken naar de geschikte driver. Installeren en klaar.
Sinds dien geen problemen meer.
Bedankt voor de moeite en hopelijk heeft iemand hier nog iets aan
Groeten
Charles
 
Je moet dan wel op je updates van Windows letten.
Voordat je het weet krijg je weer de verkeerde in je maag gesplitst. Nvidia drivers komen n.l. mee. Zo is het mij 2x vergaan.
Schrijf dus goed het nr dat je nu hebt op.

Gelukkig dat het is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan