ericvanbelgie
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 apr 2002
Mijn packardbell PC heeft telefonische ondersteuning maar jammer genoeg wanneer je er één zaak aan veranderd, iets bij koopt mag je het vergeten, geen ondersteuning meer.
Mijn PC loopt iedere keer vast bij een zware porgramma zoals een game of zelf een filmpje die ik bewerk, is het nu de voeding van de PC die veel te laag is 315 Watt max uitput 3,3 volt of moet ik het ergens anders zoeken.
Op de PC is er :
1 TV kaart aangesloten met DV aansluiting enz en 1 nieuwe videokaart X1650 pro.
Mijn webcam doet het niet meer , ik krijg een zwart scherm en het beeld flikkert iets wanneer ik die functies probeer ...
Hoe kan je nu dit controlleren , ps ik ben die PC beu , heb 1200 euo betaald voor een :evil:
Mijn PC loopt iedere keer vast bij een zware porgramma zoals een game of zelf een filmpje die ik bewerk, is het nu de voeding van de PC die veel te laag is 315 Watt max uitput 3,3 volt of moet ik het ergens anders zoeken.
Op de PC is er :
1 TV kaart aangesloten met DV aansluiting enz en 1 nieuwe videokaart X1650 pro.
Mijn webcam doet het niet meer , ik krijg een zwart scherm en het beeld flikkert iets wanneer ik die functies probeer ...
Hoe kan je nu dit controlleren , ps ik ben die PC beu , heb 1200 euo betaald voor een :evil: