voetbalgek
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 aug 2010
Hallo allemaal,
Ik had 5 maanden geleden een lange HDMI kabel gekocht, omdat mijn kamer best wel groot is.
De HDMI kabel heb ik aangesloten van de computer af naar mijn tv.
Nu heb ik gewoon mijn computer beeld op mjn tv. (handig met films kijken, hoef je niet te branden)
Maar het probleem is dat het beeld af en toe naar groen/blauw flikkert, en na 5/10/15/30 minuten gaat ie weer naar normaal.
Echt heel raar en ik weet niet waar het aan moet liggen, soms blijft ie uren goed, en een andere keer is het om de 10 minuten raak.
Foto's:
Jullie site in status dat ie raar doet/omslaat naar dit beeld.
Jullie site in status dat ie het gewoon normaal weergeeft.
Een film als het beeld is omgeslagen
Mijn computerscherm op dat moment waarop de film wordt afgespeeld
In de tijd dat ik dit topic plaats is het beeld weer geen één keer omgeslagen, maar een volgende keer weer wel.
Ik weet niet waar dit aanligt en het is zeer irritant als je een film zit te kijken.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Dylan
Ik had 5 maanden geleden een lange HDMI kabel gekocht, omdat mijn kamer best wel groot is.
De HDMI kabel heb ik aangesloten van de computer af naar mijn tv.
Nu heb ik gewoon mijn computer beeld op mjn tv. (handig met films kijken, hoef je niet te branden)
Maar het probleem is dat het beeld af en toe naar groen/blauw flikkert, en na 5/10/15/30 minuten gaat ie weer naar normaal.
Echt heel raar en ik weet niet waar het aan moet liggen, soms blijft ie uren goed, en een andere keer is het om de 10 minuten raak.
Foto's:
Jullie site in status dat ie raar doet/omslaat naar dit beeld.

Jullie site in status dat ie het gewoon normaal weergeeft.

Een film als het beeld is omgeslagen

Mijn computerscherm op dat moment waarop de film wordt afgespeeld

In de tijd dat ik dit topic plaats is het beeld weer geen één keer omgeslagen, maar een volgende keer weer wel.
Ik weet niet waar dit aanligt en het is zeer irritant als je een film zit te kijken.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Dylan