Pc nog voldoende ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit nog met één andere pc in de running die dus nog geen jaar oud is, wat denk je hier van in vergelijking met de rest ?
En dan hak ik de knoop door.
Kans is groot dat ik deze kan hebben voor €515.
De processor is van Q2 2014.
Case - Corsair Carbide 200R
Processor - Intel I5-4690K
Harde schijf - Samsung 850 Pro 256GB SSD
Ramgeheugen - Corsair Vengeance 16GB DDR3
Moederbord - Gigabyte Z97X Gaming 5
Fancontroller - Scythe Kaze Master II
CPU-koeling - Corsair Cooling Hydro Series H100i GTX
Voeding - Corsair RM750 750W ATX24
Zit voorgeïnstalleerd met een legitieme versie van Windows 10.
Wegens stopzetting van hobby verkoop ik mijn pc.
Aankoopdatum: 20/06/2015
Alle onderdelen zijn nog steeds in garantie, factuur heb ik nog steeds.
Van de meeste onderdelen heb ik de doos nog.

Hier moet dan nog wel een videokaart bij.

Is weinig mis mee. Ik ben wel benieuwd wat de totaalprijs uiteindelijk zal worden met een fatsoenlijke videokaart erin. Waarom heeft verkoper de videokaart eruit gehaald / los verkocht?

Is weinig mis mee. Ik ben wel benieuwd wat de totaalprijs uiteindelijk zal worden met een fatsoenlijke videokaart erin. Waarom heeft verkoper de videokaart eruit gehaald / los verkocht?

Is al verkocht.

Hoi,

Geef toch eens aan welk budget je er aan wilt uitgeven want zie dat je al op de pc van Mrmusic wilt gaan maar zie deze nieuw is een optie hoor

Hoi,

Oke Krijg je als topic zo lang wordt;) maar is de nieuwe geen optie dan ?

Da's een héle fraaie machine en nog splinternieuw ook. Ik denk dat je de knoop door moet gaan hakken karine.
Het ding heeft slechts 1 aandachtspuntje en da's de totale hoeveelheid giga's opslagruimte. Er zal direct of later een conventionele 7200 RPM 1000 GB hdd bijgeplaatst moeten worden om een klein beetje opslagruimte te hebben. Maar zo'n hdd kost tegenwoordig geen dr*l meer.

Laatst bewerkt:
Ik heb hier nog een 500 GB WD liggen een ook een 128 GB Samsung EVO.
Ik ga eens kijken waar ik deze het goedkoopst kan bestellen voor Belgie en waar ze deze in elkaar steken.

Dan zou het zomaar kunnen dat bericht 136 (jouw bericht) het laatste gaat worden in dit topic en wel met de mededeling dat je een machine aan gaat schaffen via de kennis van mrmusic of dat je een webwinkel de machine die Modag liet zien, laat maken...............? ;) :D

Alhoewel de processor van de 2e hands machine 'beter' is dan van de nieuwe machine, adviseer ik je toch voor de nieuwe te gaan. De videokaart van de nieuwe is namelijk (veel) beter en daarnaast heb je op een nieuwe machine natuurlijk garantie. Tel daarbij op dat je zelf nog een tweetal harde schijven hebt 'liggen'. Dat maakt de nieuwe veel interessanter dan die 2e hands machine. Nadeel is mogelijk dat bij de nieuwe nog een Windows licentie gekocht moet worden. Maar als je een beetje straf onderhandelt met de webwinkel, dan moet daar ook wel een mouw aan te passen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan