pc nogal raar aan het doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marceltje9

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2012
Berichten
395
hoi allemaal.
ik heb nu een windows xp pc home edition ongeveer 3 jaar.
3 jaar geleden was alles goed,
maar nu doet ie heel vreemd.
minecraft neemt ie 100% in ook na de update.
en opstarten lijkt wel een robot

ik heb wat opgenomen van dat geluid met me iphone Bekijk bijlage geluid.zip
iemand tips of wat het kan zijn ???


gr

marcel

ps: techniesche gegevens kan nog ff niet pc doet daardoor raar tiep dit op een andere pc

"pss: link voor wmp klik hier
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik kan het geluid niet heel goed horen, maar heb jij je pc een keer hard neer gezet of laten vallen ofzo ?
Dan kon het geluid namelijk nog wel eens verklaarbaar zijn aan de hardeschijf die dan de geest zou hebben gegeven.

Start de computer nog wel op?
En krijg je überhaupt nog beeld van Windows?
 
heb je toevallig een diskette station :)? Klink precies zoals een diskettestation klinkt.

Ook hoor ik een lichte klik, wat kan aangeven dat je harde schijf niet meer 100% werkt.
 
Hallo,

Ik kan het geluid niet heel goed horen, maar heb jij je pc een keer hard neer gezet of laten vallen ofzo ?
Dan kon het geluid namelijk nog wel eens verklaarbaar zijn aan de hardeschijf die dan de geest zou hebben gegeven.

Start de computer nog wel op?
En krijg je überhaupt nog beeld van Windows?

hij start wel gewoon op enzo en ik kan alles doen maar af en toe met opstarten blijft ie zwart
 
heb je toevallig een diskette station :)? Klink precies zoals een diskettestation klinkt.

Ook hoor ik een lichte klik, wat kan aangeven dat je harde schijf niet meer 100% werkt.

diskette is toch zoon floppy ding ofzo weet niet zo goed meer :p ik krijg wel in me bios altijd dit : Floppy disk error (40)
 
Druk tijdens het opstarten van de pc herhaaldelijk op de DEL knop. Je zal dan wss in het bios komen. (zo niet probeer dan F2,F8,F10, er kan ook staan "press ... for bios/system options".

ga daar naar "Standard cmos features" of iets wat er op lijkt. en zoek naar de 1.44" floppy disk drive. zet die van enabled (of auto) op disabled.
 
Of je gaat naar de bios en je zet je boot priority iets anders.
Het meest handige us als 1e CD en als 2e Hardeschijf.

Maar als je dat hebt gedaan van je floppydisk dan zullen jouw traagheidsproblemen nog niet zijn opgekost.
Download anders eens een keer combofix en start die eens.

Misschien dat je last hebt van virussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan