pc opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb gemeten vanaf dat ik de schakelaar van de PC indruk tot het blauwe scherm met mijn gebruikers naam
 
:8-0: das dan idd wel traag en msconfig zal dan niet werken:confused: ik veronderstel dat je al gescand hebt met een of andere antivirusscanner, spybot en ad-aware, gedefragmenteerd... hoeveel keer zieje bij het laden van windows xp dat groene"lijntje" passeren?(khoop dat je snapt wat ik bedoel:confused: ) bij mij komt het 6 keer(zou bij jou ook zo moeten zijn) blijft hij misschien lang steken in de bios? dan kan het zijn dat er iets van hardware kapot is
 
ik zie wel dat er veel programma's opstart .
ik zal deze eerst verwijderen.

tjima
 
ik heb een paar programma's uit mijn opstart weggehaalt ook dit hept niet.
heb het weer opgemeten .
tijd vanaf het indrukken van schakelaar tot bios = 0.08
tot het zwarte scherm windows XP = 0.23
dan krijg ik 16 x het blauwe balkje in deze scherm
tot het blauwe scherm met de : tekst windows wordt gestart = 0.55
in de scherm met de tekst : windows wordt gestart duurd dit nog eens 1.00min
 
Mijn pc doet er ook rustig anderhalve minuut over om op te starten (zie specs), maar ik heb te maken met een netwerkaanmelding die wat traag verloopt volgens mij... ik heb er geen last van, als ie gestart is draait ie als de brandweer :D
 
Geplaatst door skelle
:8-0: das dan idd wel traag en msconfig zal dan niet werken:confused: ik veronderstel dat je al gescand hebt met een of andere antivirusscanner, spybot en ad-aware, gedefragmenteerd... hoeveel keer zieje bij het laden van windows xp dat groene"lijntje" passeren?(khoop dat je snapt wat ik bedoel:confused: ) bij mij komt het 6 keer(zou bij jou ook zo moeten zijn) blijft hij misschien lang steken in de bios? dan kan het zijn dat er iets van hardware kapot is

Dat zei ik dus al...

@Sarvo: Dat probleem heb ik ook.. Kun je trouwens versnellen met een tweak he.


3e keer:
Tjima:

Welke virusscanner/firewall heb je?
Al gedefragmenteerd?
Tijdelijke bestanden al weggegooid?
 
En hoe doe ik dat, behalve m'n pc een statisch ip te geven?
 
Geplaatst door Sarvo
En hoe doe ik dat, behalve m'n pc een statisch ip te geven?

Door het kijken naar geplande taken uit te schakelen.. Ik heb de registertweak even niet voorhanden, het kan ook met een programma..

Een moment; ik zoek ff de tweak (of is het prog ook goed).
 
windows wordt gestart en dat balkje is te lang(windows zou eiglijk maar maximum 3 seconden daar staan en balkje met jou specs maar maximum 4à5 keer passeren) volgens mij zit je pc vol spyware: ik zou een logje plaatsen op het aso-forum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan