Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Let er wel op dat als je Windows wilt gaan gebruiken op een Mac dmv Parallels, je w'el een InstallatieCD nodig hebt van Windows!
Anders kom j niet ver..![]()
Mag ik even op 2 dingen wijzen:en voor de nieuwste versie van Parallels heb je een XP installatie CD nodig met SP 2 daarop.
Mag ik even op 2 dingen wijzen:
- Parallels kost 53euro en een Windows licentie kost uit mijn hoofd 100euro je bent dan dus ook nog eens 150euro kwijt om premiere te kunnen virtualiseren.
-Adobe Primiere is een zwaar videobewerking programma. Dit gaat dus nooit goed in een virtuele omgeving werken.
Ik zou er dan sneller voor kiezen om een Windows licentie aan te schaffen en dan met bootcamp Windows installeren. Dan kun je de computer native Mac OSX en Windows opstarten. Dit is nog een omslachtige oplossing. De beste oplossing is OS X software kopen maar dit zal flink wat geld kosten. Hiervoor zou je het beste advies kunnen vragen in een Apple store.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.