Pc reageert helemaal niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

vgamer

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2005
Ik heb hetzelfde probleem als velen anderen, namelijk dat mijn pc hangt bij bepaalde spellen en totaal nergens meer op reageert (behalve de reset knop). Alleen het vreemde is dat hij eerst op dezelfde pc wel werkte. Ik had eerst windows xp + sp2 maar moest windows xp opnieuw installeren. Ik heb daarbij allebei de stations geformateerd en na de installatie het spel opnieuw erop gezet. Echter ik heb nu niet sp2 erop gezet. Aan vuil in de pc kan het niet liggen (heb hem laten schoonmaken), aan het geheugen ook niet. Kan het niet hebben van sp2 een probleem zijn?

sp2= service pack 2

dat probleem ligt meestal aan grafische stuurprogramma's ... haal de laatste drivers voor je videokaart af en installeer die - opgelet , de nieuwere hebben degelijk SP2 nodig (vermoed .net ondersteuning)

Bedankt voor je antwoord, ik heb het nu opgelost. Bleek toch een Ram-probleem te zijn.:D
Ik had Free-memory pro ::cool geinstalleerd en nu werkt ie weer

die ram tools die beweren dat ze je meer ram/snelheid geven is meestal een illusie .... een programma dat ligt te draaien ? meer snelheid geven en minder ram gebruiken ... lijkt me toch een contradictio in terminis :cool:

hetzelfde probleem...

ik heb precies hetzelfde probleem, bij het opstarten van elk spel loopt de pc vast
hoe moet ik dit oplossen?
programma downloaden ofzo?
is dat Free-memory pro ::cool???
en waar kan ik dat downloaden?

Laatst bewerkt:
ferrarithabest zei:
ik heb precies hetzelfde probleem, bij het opstarten van elk spel loopt de pc vast
hoe moet ik dit oplossen?
programma downloaden ofzo?
is dat Free-memory pro ::cool???
en waar kan ik dat downloaden?

Je kan beter ff een eigen topic openen. Anders gaan er 2 vragen in één topic lopen en dat is niet de bedoeling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan