Pc Samenstellen 500-600

Status
Niet open voor verdere reacties.

SvenBeest

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2011
Ik wil graag een nieuwe pc kopen, maar aangezien ik geen verstand van dit soort dingen heb vroeg ik me af of iemand hier er 1 voor mij kon samenstellen...

Me budget is 500-600 euro

Het belangrijkste is dat ik keihard Silent Hunter 5 kan spelen, en zo beetje normaal films/series erop kan kijken.

Monitor/muis/toetsenbord heb ik allemaal, de kast maakt me niet uit.

Dit is trouwens een link naar de requirments van SH5 http://silent-hunter.uk.ubi.com/silent-hunter-5/requirements.php

Alvast bedankt

Hmm, mijn pc kan volgens mij dat spel van jouw aan, en kostte ook iets van 500-600 euri.
De pc zelf hebben we niet zelf in elkaar gezet, maar gewoon gekocht. Dit is idd duurder, maar hiermee bespaar je wel een hoop tijd en je hebt support als er iets mis gaat.

Packard Bell iMedia S3800
een paar specificaties:
Windows 7 home premium x64
Intel Core i3 530 2.93GHz
4 GB RAM
Geen scherm, wel toetsenbord en muis (muis heb ik weggedaan, kreeg er last van aan me pols en de muis van de oude pc deed het nog goed)
DVD speler/brander (geen lightscribe :<)
Ohja, grafische kaart nVidea GeForce 315 en een geluidskaart die het prima doet met veel ingangen (left side, right side speakers, subwoofer en dat soort dingen)

+, deze pc heb ik in november 2010 gekocht, wat betekend dat je voor hetzelfde geld meer kunt kopen op dit moment (alles groeit zegmaar mee), en als je er zelf een wilt bouwen ben je daar bovenop ook nog goedkoper uit :o

Laatst bewerkt:
Je moet gewoon zelf een systeem samenstellen.
Heb je zelf al een besturingssysteem? (windows)

Ok, dan zal ik even een systeem voor je samenstellen.

Ik heb dit voor je samengesteld:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[346270]=1&product[71255]=1&product[245679]=1

Het is binnen je budget en zal Silent Hunter 5 ZEKER aankunnen. Dit systeem is eigenlijk veel te overpowerd voor dat spel, maar dan kan je eventuele andere spellen nu en in de toekomst nog spelen.

Ik wist niet of je het systeem zelf opbouwt. Als je dat doet dan scheelt het je nog 60Euro. Kan je dat?

@Frankwannet.

Aangezien jij toch wel dé echte expert bent in dit topic: Is mijn gelinkte systeem goed?

die van mij is iets anders: ik heb een andere kast ander geheugen andere koeling en ook een sdd

Laatst bewerkt:
@pesu:De expert ben ik toch niet.Firest0rm en marcel96,mukkel zijn er wat beter in.Maar zoals ik nu beoordeel geen verkeerde.Zou een andere koeler nodig zijn btw?

@dennisdennis12:toch niet copypasta??

die van mij is iets anders: ik heb een andere kast ander geheugen andere koeling en ook een sdd

Je hebt precies hetzelfde hoor. Stuur anders nog even een link. Ik zie alleen het nut nog niet in voor een SSD. Ik denk niet dat de TS een speedmonkey is, maarja.

er is iets fout gegaan bij het plakken want ik had een totaal ander systeem
aopen case
core i3
ddr3 geheugen
ati videokaart
dubbele case fan
seagate barracuda 500gb
en een ssd van 90gb

Laatst bewerkt:
@pesu:De expert ben ik toch niet.Firest0rm en marcel96,mukkel zijn er wat beter in.Maar zoals ik nu beoordeel geen verkeerde.Zou een andere koeler nodig zijn btw?

nou, laten we zeggen dat een erg ervaren gebruiker bent op computergebied;):thumb:

Maar in mijn ervaring worden AMD's behoorlijk warm. En we gaan richting de zomer dus een goede koeler werkt alleen maar in je voordeel. En de levensduur van CPU word alleen maar langer.

er is iets fout gegaan bij het plakken want ik had een totaal ander systeem
aopen case
core i3
ddr3 geheugen
ati videokaart
dubbele case fan
seagate barracuda 500gb

Een i3 kan ook inderdaad, maar games vinden meer cores fijner, dus kan je in dit geval beter voor meer cores gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan