Pc Samenstellen 500-600

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit er trouwens ook zo Draadloos netwerk adapter bij? want ik heb draadloos internet namelijk :P

En als ik deze pc binnen haal, hoef ik dan alleen maar windows te installeren?

Dan krijg je dit: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje?product[301284]=1&bestel= 

Houd er wel rekening mee dat je met een B of G netwerk niet goed kunt gamen. Daar heb je toch minstens een N netwerk voor nodig. Dat product die ik heb toegevoegd heeft wifi N, maar dat moet je router dan ook hebben. Toch is bekabeld internet aan te raden.

En ja, dan hoef je alleen maar Windows te installeren en dan ben je klaar!

Met G valt best te gamen, de meeste mensen hebben niet eens een abbo. die de 54Mbps haalt.

Ja ok, theoretisch gezien kan het. Maar in de praktijk valt het vaak tegen door een tijdelijk iets zwakker signaal of gewoon te zwak signaal.

Oke super, kan ik het bij de configuratie doen? dan hoef ik het niet apart te bestellen, en mijn internet is niet hoger dan 54mbps, maar ik ben niet echt van plan online te spelen.

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/22626

Deze had iemand in elkaar gezet, hij had paar aanpassingen gemaakt volgens mij, wat vinden jullie ervan?

Laatst bewerkt:
Die is ook goed hoor. Echter zou ik er nog wel een fannetje bijplaatsen zodat je geen problemen krijgt met de hitte.

Die lijkt verdacht veel op de mijne, maar dan zonder een CPU koeler.

Die word gewoon ingebouwd door de winkel zelf. Maak je geen zorgen!

Oh, maar je hebt hem niet in die samenstelling zitten. Naja, inbouwen, kwestie van de insteekkaart in het PCI-slot drukken.

Als je had gekeken zag je dat het een boxed versie is. Daar zit al een standaard CPU koeler bij, maar die zijn vaak niet zo goed. Vandaar dat mensen vaak voor een aparte/betere koeler gaan.

Die zit standaard ook bij een processor, alleen zijn aftermarket koelers (dus koelers die je los erbij kunt kopen zoals Scythe, Zalman, Coolermaster etc.) al snel beter dan de koelers die AMD / Intel meeleveren.

Met alleen dat onderdeel kom je niet ver.... xD

Ik zie er geen echte fouten in. Misschien is het handig om een iets zwaardere voeding erin te zetten. Alleen ben ik hier niet zeker van. Kost je een 10tje extra.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan