Pc Samenstellen 500-600

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het setje van Paranoid zie ik liever.Maar wellicht ben ik dan bevooroordeeld aangezien ik intel en ati fan ben.;)

Beide winnen het wel in de benchmarks.Dus......

Dan zou ik toch bij de phenom blijven. Daar is het moederbord en de CPU toch wat goedkoper en zoals ik in een vorig topic las worden sandy cpu's erg heet en is de Boxed Cooler niet goed genoeg onder Load. Dus dan heb je toch weer een aftermarket nodig. En dan ga je toch wel flink over zijn budget.

Verder wist ik eigenlijk niet dat de 6xxx serie al zo goedkoop was, dus zou ik ook idd voor de 6850 gaan. Ik pas het even aan.

@Frankwannet
Ja, ik heb goede ervaringen met verschillende intel cpu's en met 1 AMD. Ik merkte wel dat de AMD snel warmer werd.

Laatst bewerkt:
Naja, de i5 2500 verslaat de AMD dik. De koeling is volgens mij wel voldoende, een extra koeler kost 20 euro. Wanneer blijkt dat het toch onvoldoende is kan je er altijd een koeler bijkopen.

Ja, het is eigenlijk zijn keus. Of hij gaat voor een i5 die net over zijn budget gaat of voor een phenom x4 die eronder blijft.
Als die hem zelf in elkaar zet dan komt hij niet over zijn budget. Maarja, dat is aan hem. Ik dacht eerst ook aan een i5, maar dat redt hij dan niet.

Dus SvenBeest. Kan je een beetje over je budget en haal je een beter systeem? Of blijf je eronder en heb je een minder sterk systeem?
Begrijp het niet verkeerd hoor. Beide systemen zijn sterk, maar de i5 is toch sterker.

Ik heb ook even wat gemaakt. Prijs is gebaseert op verzenden, bij verschillende webshops, en zonder assemblage.
Klik!

hey, heel erg bedankt allemaal voor de moeite, ik zal nog ff kijken en zodra ik em binnen heb laat ik het wel weten :D

Ho, wacht even.
Voor welke ga je nu? Misschien zijn er nog eventuele verbeteringen.

Nouja, je moet het eigenlijk zelf weten zoals ik al zei.
Het ene systeem is net iets sterker, maar is dan ook weer duurder. Ik zeg wel dat je flink kan bezuinigen als je het systeem zelf in elkaar zet.
Ook raad ik je aan om bij dat i5 systeem een aftermarket koeler erbij te gerbruiken. Want die CPU kan behoorlijk heet worden.
Deze raad ik je aan:
http://azerty.nl/0-976-245679/scythe-mugen-2-rev-b-scmg-2100-.html

Dat is 1 van de beste op het moment. Dusja. Als je zo een koeler gebruikt blijft de levensduur het langst.

Oke mooi, en als ik die i5 systeem neem moet ik dan die aftermarket koeler erbij halen? of kan ik die bij de samenstelling doen?

Of toch de Cooler Master TX 3. Goedkoper en goed genoeg.

Ja. De Mugen is mijn mening. Ik vind de koeling van een systeem belangrijk. En dan probeer ik daar zoveel mogelijk te investeren. Het is maar wat de ts wil.

Naar mijn mening is het goed:thumb:
Ik zou nog wel even andere reacties afwachten. Gewoon voor de zekerheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan