Pc-samenstellen.nl betrouwbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

gustavvraag

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2015
Berichten
137
hallo iedereen,

ik wil graag een nieuwe pc aanschaffen die ik zelf samenstel, ik ben op de site pc-samenstellen.nl aangekomen het zag er allemaal mooi uit en de recensies waren op de site zelf goed. Nu heb ik er nog wat over gegoogeld en kwam op deze site https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=69&t=128345 De recensies waren zeer slecht, maar het bericht is nu alweer 3 jaar oud. De zelfde eigenaar heeft ook nog Gamepc.nl heeft iemand ervaring met deze sites of weten jullie nog andere goede sites waar ik mijn pc kan samenstellen?

Gr Gustav
 
@gustavvraag : Hier kun je ook wel leuk shoppen.
Ik heb zelf geen ervaringen met het bedrijf dat je noemde en ken ook geen verhalen in mijn omgeving over dit bedrijf.
 
Laatst bewerkt:
https://azerty.nl/

Meen dat je via deze site dan ook korting kan krijgen, niet veel maar toch.
Een webwinkel die te vertrouwen is
Dat klopt, zie hier.

Klopt gast0225, Alternate is niet verkeerd om te shoppen, goede service, ik heb in telefonisch overleg daar een upgrade setje samengesteld, nog voor ik daar na 20 min aankwam lagen de bestellingen al netjes klaar.
 
Laatst bewerkt:
Misschien ook nog wel slim om 'mee te nemen': ben je zelf redelijk handig met hardware, dan is een webwinkel veelal een logische keuze (vanwege de prijsstelling).
Ben je zelf minder handig met hardware, dan is het soms niet onverstandig om een machine bij een lokale pc boer te kopen. Die zijn vaak wat prijziger, maar verlenen meestal uitstekende afstersales service bij probleempjes.
 
Laatst bewerkt:
op azerty kan je alleen losse onderdelen kopen en moet je de pc zelf in elkaar zetten, ik weet niet of ik dat ga doen (heb zelf wel wat verstand ervan maar als het nou misgaat...) Alternate is helaas wel een heel stuk duurder dan pc-samenstellen dus ik zit nog wel even te twijfelen
 
Meer shops met prijsindex om te vergelijken: