PC schoonmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Download hier een Bootdiskette met Fdisk erin en daar mee opstarten en dan Fdisk draaien en dan Paritie's verwijderen

Geplaatst door krugar
Download hier een Bootdiskette met Fdisk erin en daar mee opstarten en dan Fdisk draaien en dan Paritie's verwijderen

Daarna weer partitie/s aan maken, formateren en installeren,appeltje eitje toch?

Geplaatst door bas9

Daarna weer partitie/s aan maken, formateren en installeren,appeltje eitje toch?

Ja, maar dan zal hij wel Al zijn Data kwijt zijn die hij heeft :(

Geplaatst door ~gijluiaard~
Ik wil mijn pc compleet schoon hebben. ................. Hoe los ik dit op zodat mijn PC compleet schoon is?
Bedankt,
Philip

Dat lijkt me niet zo erg.

En als F inderdaad geformatteerd zou zijn, dan zou C niet meer opstarten ivm de bootini.

Als F NTFS was geweest, en C Fat32, dan zou ook C geformatteerd worden als er een format F in Dos gedaan zou zijn, want format pakt de eerste fat32 partitie.

Maar goed, alles mag eraf Hier een uitleg over Fdiskhttp://www.janthomas.nl/Fdisk.htm

Laatst bewerkt:
Ik heb het opgelost. Ik heb mijn C en F partities met de Windows Setup verwijderd, vervolgens weer de F partitie aangemaakt en Windows daarop geinstalleerd. Het installeren van de kleinere C partitie kan ook vanuit Windows zelf volgens mij.

Bedankt voor alle reacties!

Even een vraagje; waarom windows op F ( terwijl dit 99 maal van de 100 op C geinstalleerd wordt.

Enne hoe groot is je C partitie eigenlijk, deze vraag stel ik omdat ik denk dat jij denk( omdat ik denk dat je F groter is dan je C partitie) dat je windows op je grootste stukje caké moet installeren.

Niet waar dus, zet windows gewoon op je Cschijf ook al is ie 3/4 GIG, dat werkt alleen maar sneller en beter.

ik hoor het wel van je,

mzzl

3/4 GIG betekend 3 of 4 gig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan