sinds gisteravond heb ik een crash en kan ik mn pc niet meer opstarten, ik krijg de volgende meldingen:
winlogon.exe - entrypoint niet gevonden
Kan entrypoint van procedure _ftol2_sse niet vinden in DLL bestand msvcrt.dll
en daarna klik ik op "ok" en krijg het volgende scherm:
lsass.exe - entrypoint niet gevonden
weer op "ok" klikken en krijg dan het 3e schermpje:
fout in gebruikersinterface
kan het dll-bestand msgina.dll (aanmeldgebruikersinterface) niet laden.
Neem contact op met de systembeheerder om dit dll bestand te laten vervangen of het originele bestand te laten herstellen.
"opnieuw opstarten"
ik kom ook niet meer in veilige modus en kan alleen met de opstartdiskette in de recovery console komen, heb me al helemaal suf gezocht naar oplossing maar niks helpt.
heb vanuit de i386 folder al verschillende dll's gekopieerd of uitgepakt van de cd naar de system32 maar blijf deze meldingen krijgen
ook chkdsk /r of fixboot en fixmbr helpen niet, ik had toen ik crashte geen virussen in mn pc want had net gescand
weet iemand wat ik moet doen? er staan foto's van mn pas overleden moeder op deze pc en ik zou echt zo kapot zijn als ik die kwijt ben, ik weet die had ik moeten branden maar helaas nog niet gedaan, ik hoop echt dat er een oplossing is en dat ik windows niet opnieuw hoef te installeren
alvast bedankt!
gr vanity
winlogon.exe - entrypoint niet gevonden
en daarna klik ik op "ok" en krijg het volgende scherm:
lsass.exe - entrypoint niet gevonden
weer op "ok" klikken en krijg dan het 3e schermpje:
fout in gebruikersinterface
kan het dll-bestand msgina.dll (aanmeldgebruikersinterface) niet laden.
Neem contact op met de systembeheerder om dit dll bestand te laten vervangen of het originele bestand te laten herstellen.
"opnieuw opstarten"
ik kom ook niet meer in veilige modus en kan alleen met de opstartdiskette in de recovery console komen, heb me al helemaal suf gezocht naar oplossing maar niks helpt.
heb vanuit de i386 folder al verschillende dll's gekopieerd of uitgepakt van de cd naar de system32 maar blijf deze meldingen krijgen
ook chkdsk /r of fixboot en fixmbr helpen niet, ik had toen ik crashte geen virussen in mn pc want had net gescand
weet iemand wat ik moet doen? er staan foto's van mn pas overleden moeder op deze pc en ik zou echt zo kapot zijn als ik die kwijt ben, ik weet die had ik moeten branden maar helaas nog niet gedaan, ik hoop echt dat er een oplossing is en dat ik windows niet opnieuw hoef te installeren
alvast bedankt!
gr vanity