Pc start niet op na aansluiten van ext harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
ooo neen,mijn packard belleke weigert hé:mad::mad::mad:,straks werp ik hem nog door mij raam:evil:.

-ja mijn st316002as staat nu als eerste op mijn bios setup;)
-ik start hem met de kabel van de extene harde schijf op mijn pc,maar weigert op te starten:mad:
-dus start ik hem eens op,zonder de kabel erin...dan start hij wel op,dan kreeg ik de opdracht van xp"het bestandssysteem is ntfs,volume naam is packard bell...dus start de (langzame en saaie) CHKDSK....ik kreeg een beetje hoop,maar na de voltooiïng van chkdsk...weigert meneerke nog steeds:mad::confused::confused::confused::evil:
-in setup geraak ik ook niet in als de kabel in de usb zit,als hij er niet inzit...geraak ik wel in mijn setup!!!
-ook staat er in de taakbalk een rood tekentje op mijn icoontje van mijn harde schijf(een backup heb ik reeds al gemaakt,waarom doe hij het dan niet?die stupide packard bell software suite:(,ik moet steeds op mijn icoontje drukken>auto backup>(apparaat niet aangesloten vermeld hij,terwijl hij wel aangesloten is:shocked:) daarna dan naar "instellingen".
apparaatbeheer:
1.st3160023as(c schijf dus)
2.generic usb storage -smc
3.generic usb storage -cfc
4.generic usb storage-sdc
5.generic usb storage-msc
6.packard bell carbon(carbon?ik geloof dat karton beter van toepassing is:evil:)
j:packard bell
dan moet ik op packard bell drukken om steeds een groen tekentje hebben i.p.v een rood tekentje:shocked::(

neen niks helpt mij momenteel:confused:

toch voor de zekerheid dit noteren,je weet nooit hé;)

configuratie>systeem>openen>systeemeigenschappen>hardware>apparaatbeheer>schijfstations>packard bell carbon usb device>eigenschappen

algemeen:packard bell carbon usb device
apparaattype:schijfstations
fabrikant (standaardschijfstations)
lokatie:lokatie 0
apparaatstatus:Dit apparaat werkt correct.

-usb controllers werken al correct

wat gaat er hier toch mis?ik doe toch niet de fout dat ik geen back-up maak ofzo?:rolleyes:
het is toch niet dat ik ook mijn software naar mijn externe harde gezet heb?

Laatst bewerkt:
de oplossing is er nog steeds niet:shocked:,ik blijf maar zoeken op google (blijkbaar nogal wat mensen problemen met packard bell:mad:)...zou dit de oplossing bieden????

computerbeheer:

C schijf :partitie-standaard-ntfs-in orde(systeem)-140 gb(verder niks bijzonders)
packard bell (J ):partitie-ntfs-in orde-698 gb.....bij in orde staat dus GEEN (systeem):rolleyes:

daaronder in hokjes:

-schijf 0 (C:) 149,00 gb NTFS
standaard in orde (systeem)
149,00 gb
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
schijf 1
verwisselbaar(F:)
geen medium
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
schijf 2
verwisselbaar (G:)
geen medium
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
schijf 3
verwisselbaar (H:)
geen medium
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- schijf 4
verwisselbaar (I:)
geen medium
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
schijf 5 packard bell (J:)
standaard 698,63 gb NTFS
698,63 gb in orde
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------cd-rom-station 0
dvd (D:)
geen medium
cd-rom-station 1
dvd (E:)
geen medium
primaire partitie met een blauw gekleurd hokje.....zowel mijn C en externe schijf zijn blauw aangeduid,dus zit ik dus met 2 primaire partities:eek:,ik ken niks van computers maar dat is niet pluis denk ik :rolleyes:
hopelijk is dit de oplossing:love::D;)

Heb de Oplossing

Beste heb de oplossing
had het zelfde probleem.
je moet naar de bios zie je boot system zie je als je de usb hardeschijf heb aangesloten zie je hem er tussen staan/
dat doet de pc automatisch als je het uit zet ziet je pc hem, niet als interne schijf maar wel als externe
Mijn probleem is inmiddels er mee opgelost en zou jou probleem ook na deze stappen opgelost moeten zijn,
Klik op je usb schijf en zet hem uit dat werkt echt,

mvg

@frisojdejong Welkom bij helpmij,

Je reageert in een topic ouder dan 3 maanden. Volgens onze voorwaarden is het niet toegestaan deze nog omhoog te halen. Daarom gaat er dan ook een slotje op.
Wie weet heeft nog iemand wat aan je tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan