Pc start op en valt na 20 sec uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

henke333

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2009
Berichten
54
hallo, mijn pc start op envalt na ongeveer 20 sec uit. als hij dan is uitgevallen moet ik eerst het knopje van de voeding omzetten anders krijg ik ''No video input" Het gaat op een fujtisu siemens Scaleo t windows XP. alvast bedankt
 
dacht ik dus ook maar alles brand en de fans draaien gewoon.. alleen de fans gaan extreem hard draaien wanner de pc uit valt.. maar toch bedankt..
 
Een brakke voeding kan best kracht genoeg hebben om een fannetje te laten draaien of een ledje te laten branden, maar niet meer genoeg om een hele pc op te starten.

Daarnaast, nu je zegt dat de fans heel hard draaien, zou je eens in je kast kunnen kijken of alles niet vol stof zit.

Bij de pc die jij hebt zit heel veel het koelblok van de processor helemaal dicht gekoekt, en dan krijg je deze problemen ook.
 
Ik heb de fan der uit gehaald vanochtend schoongemaakt rest vn de pc zo veel morgelijk gereinigt. videokaart er uit gehaald er in gestopt nog steeds het zelfde probleem... maar toch bedankt voor je moeite ;) miss is de videokaart kapot ofzo? ik heb er niet heel veel verstand van..
 
Ook het koelblok van de processor afgehaald?

Zo ja en alles is schoon, dan zeer weerschijnlijk de voeding
 
misschien even in eventlog kijken voor bijhorende informatie over deze foutmelding..
zou ook een proces kunnen zijn die vastloopt na 20 sec. Knopje achter op de voeding regelt toch alleen stroom toe voer? als je m op de lage stand zet dan barst ie toch uit elkaar? of hebben we t over een verschillend knopje?

gr
 
Normala gesproken is het OF een dichtgekoekt koelblok OF een brakke voeding
 
misschien even in eventlog kijken voor bijhorende informatie over deze foutmelding..
zou ook een proces kunnen zijn die vastloopt na 20 sec. Knopje achter op de voeding regelt toch alleen stroom toe voer? als je m op de lage stand zet dan barst ie toch uit elkaar? of hebben we t over een verschillend knopje?

gr

Eventlog van een pc die nog niet opgestart is?
En ehh, veel voedingen hebben zelf ook gewoon een eigen aan- en uitschakelaar!
 
Oh die schakelaar :p Eventlog zou je kunne benaderen via veilige modus. (als ie dan ook crasht is het hardware).

waarschijnlijke een brakke voeding dan ja, wat mrmusic al aangaf
 
Ligt eraan wat voor voeding je nodig hebt.

Reken op zo rond de 50 euro
 
Dan voor alle zekerheid even een andere voeding proberen of de voeding (laten) doormeten.

Je snapt misschien dat zoiets op afstand nooit met 100% zekerheid is te zeggen, wel met 95%;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan