ok....
Nu krijg ik no video input maar hij blijft aan staan.. word steeds gekker:S
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok....
ok....
Hoi,
Ik denk dat mr music toch gelijk heeft dat voeding niet goed is bij deze blijft hij aan maar heeft niet genoeg om je videokaart aan te sturen dus dat zal een nieuwe voeding worden of is er nog iemand bij je in de buurt met een zwaardere voeding die je kan proberen?
Nee ik heb alleen een laptop en een xxod pc Touch screen geval van net 3weken oud en die ga ik niet openmakenwaar toch geen voeding in op zit die hier op past.
Hoi,
Ik denk dat mr music toch gelijk heeft dat voeding niet goed is bij deze blijft hij aan maar heeft niet genoeg om je videokaart aan te sturen dus dat zal een nieuwe voeding worden of is er nog iemand bij je in de buurt met een zwaardere voeding die je kan proberen?
Modag
Hoi,
Bleef je Quote knop hangen ?
Geen buur of kennis met een pc waar je de voeding uit kan halen of misschien 1 los heeft.
Modag
Hoi,
Dat zou kunnen dan moet je even kijken of er iemand in je lokatie is, maar je zou natuurlijk je oude door kunnen laten meten.
Modag
Hoi,
Morgen naar een betrouwbare pc winkel in de buurt gaan, of iemand die hier verstand van heeft met een multimeter.
Modag
Hoi,
Als de pc al in een netwerk zit en de hd gedeeld is dan zou dat moeten lukken alleen als dit niet het geval is wordt dat moeilijk lijkt me .
Modag
Hoi,
Kan je zelf doen rechts onder in beeld vraag opgelost.
Modag
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.