Pc Start Opnieuw!!!! Help

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een onzin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gemeld aan de
 
Laatst bewerkt door een moderator:
een GIGA senior weet wel meer denk ik :confused:

mrja, ikzie wel ikzet de specs van de pc wel hier wannee rik hem wil halen
 
sorry hoor franknet, maar het is waar. ik heb microsoft gesproken, die zeggen zelf dat ze VISTA nooit hadden moeten maken. Vanwege de PROBLEEMEN, en de virus'sen die zo binnen lopen als je hem net hebt geinstaleerd.

Windows 7 gaat niet veel kosten, net zo veel als vista dus wat wil je nou ?

een goeie MAC kost meer als 3.000 €

mijn vader die heeft een tijtje terug ook een nieuwe pc aangeschaft, ( 1000 € )

Dat ding is zo krachtig als een Microsoft server.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sorry hoor franknet, maar het is waar. ik heb microsoft gesproken, die zeggen zelf dat ze VISTA nooit hadden moeten maken. Vanwege de PROBLEEMEN, en de virus'sen die zo binnen lopen als je hem net hebt geinstaleerd.

er zijn er VELEN en ook op dit forum die zonder problemen vista draaien.
het ligt vaak niet eens aan vista maar aan de niet aanwezig zijnde drivers van fabrikanten van andere hardware.

en die discussie is al zo vaak gevoerd ook op dit forum.
 
liever een windows vista want een windows 7 wordt te laat, ikhad net ergens gelezen dat het in de twwede helft komt van het jaar 2009 dan is mijn school alaang al begonnen dus liever een Windows Vista, en het gaat er zeker niet eentje worden van 1000 euro, rond de 600Euro.
 
ikzelf heb genoeg Vistas gezien voor 600 euro met Perfecte specs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij is dit gewoon een jongetje van 15 ofsow haha met zn GTA screentje:evil:
 
in zijn profiel staat 12.

maar ik hoop echt dat de mod snel ingrijpt!!!

dit voegt ook allemaal niks aan jou topic toe en ik baal alweer van mezelf dat ik op hem inga
 
haha ja zie ik ook net al, haha mrja, ik reageer niet meer op zijn uitlatingen ..

maar bedankt de hulp frankwannet :)
 
Yenice,
gelet op de problematiek(en) en het mogelijk rond blijven draaien in een cirkel, heb je m.i. 2 mogelijke zinnige mogelijkheden:

1. blijven proberen de videodrivers te verwijderen en te installeren (eventueel een oudere versie), of

2. een algehele format en daarna een nieuwe installatie. Nu zal je denken, "maar dat heb ik al "tig" keer gedaan". Wellicht correct, maar mijn advies zou zijn om de volgende installatievolgorde aan te houden ( L E T T E R L I J K ):

0. zorg dat je SP2 voor Windows op CD hebt voordat je begint (of op een andere schijf(partitie) dan C : )
1. trek de internetkabel uit de pc
2. boot met de XP CD en formatteer C :
3. installeer Windows
4. installeer de moederborddrivers
5. installeer SP2
6. maak een herstelpunt
7. steek de internetkabel in de pc en ga naar Windows update en update het systeem met álles wat Windows update aanbiedt
8. is dat gedaan, ga zeker nog 3x achter elkaar naar Windows Update en laat de machine checken op updates, net zolang totdat update meldt dat er geen updates gevonden kunnen worden
9. zoek / installeer alléén drivers voor hardware die in apparaatbeheer nog uitroeptekens en / of cirkels vertonen
10. installeer je viruscanner en anti spyware software
11. installeer Office en ga ook die updaten (meerdere malen)
12. maak een herstelpunt

Installeer géén nieuwe drivers voor je videokaart en / of andere hardware (drivers die je zelf ergens hebt gevonden)

Gebruik het systeem een paar dagen. Blijft het stabiel? Dan kun je langzaam aan andere progjes / tooltjes en updates gaan installeren.

[edit] voordat je begint, backup je natuurlijk je foto's / brieven etc. etc. naar een veilige lokatie [end edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat microsoft(als ie hun toch zo vaak spreekt) hem vergeten te vertellen is hoe je hier op deze site je leeftijd verbergt;);););)
 
Kun je ook zinnige dingen schrijven?

Yenice,
gelet op de problematiek(en) en het mogelijk rond blijven draaien in een cirkel, heb je m.i. 2 mogelijke zinnige mogelijkheden:

1. blijven proberen de videodrivers te verwijderen en te installeren (eventueel een oudere versie), of

2. een algehele format en daarna een nieuwe installatie. Nu zal je denken, "maar dat heb ik al "tig" keer gedaan". Wellicht correct, maar mijn advies zou zijn om de volgende installatievolgorde aan te houden ( L E T T E R L I J K ):

0. zorg dat je SP2 voor Windows op CD hebt voordat je begint (of op een andere schijf(partitie) dan C : )
1. trek de internetkabel uit de pc
2. boot met de XP CD en formatteer C :
3. installeer Windows
4. installeer de moederborddrivers
5. installeer SP2
6. maak een herstelpunt
7. steek de internetkabel in de pc en ga naar Windows update en update het systeem met álles wat Windows update aanbiedt
8. is dat gedaan, ga zeker nog 3x achter elkaar naar Windows Update en laat de machine checken op updates, net zolang totdat update meldt dat er geen updates gevonden kunnen worden
9. installeer je viruscanner en anti spyware software
10. installeer Office en ga ook die updaten (meerdere malen)
11. maak een herstelpunt

Installeer géén nieuwe drivers voor je videokaart en / of andere hardware (drivers die je zelf ergens hebt gevonden)

Gebruik het systeem een paar dagen. Blijft het stabiel? Dan kun je langzaam aan andere progjes en tooltjes gaan installeren.



hej, ja bedankt voor de tip, alleen volgens mij is mn pc gewoon kapot, 1 jaar geleden was dit ook zo toen heb ik het gebracht naar een winkel hebben ze hem gemaakt, de voeding
was namelijk kapot, miss is die nu wel weer kapot. Maar ikweet het zkr kga een nieuwe pc halen heb ook mn diploma gehaald dus.. Maar toch bedankt:thumb:
 
Lees de huisregels eens.
hier worden geen hacks aangeboden laat staan over gepraat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aan allen,
Ik heb dit topic een beetje opgeschoond.
geef elkaar ruimte.... en kom niet met onzin verhalen.
hoofdletters zijn hier al helmaal uit den boze.
Als men denkt hier klopt iets niet dan gebruik je de misbruik melding knop.
geen gedonder naar elkaar.....dan heb ik namelijk te veel werk te doen.

Pup.
 
Laatst bewerkt:
Is het nu ook al verboden om L E T T E R L I J K te typen om daarmee de "hele erge belangrijkheid" van iets te benadrukken? Zucht................ ;) :D
 
Laatst bewerkt:
Letterlijk mag jij met een capslock typen pasja.;)
Maar er zijn door mij berichten weggehaald die alleen maar uit hoofdletters bestonden.

@helpmijnot...je mag hier heel veel, als je je maar aan de huisregels houd.
en als je maar nuttige dingen typt.....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan