Pc Start Opnieuw!!!! Help

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou, koop jij nou een nieuwe pc of ben je op iets anders uigekomen ?
 
Onzin

wat maakt het nou uit of je iets met hoofdletters weghaald, miss zijn het belangrijke dingen

sorry maar dit is echt ONZIN
 
Yenice, persoonlijk zou ik mij niet direct bij een hardwarefaillure neer leggen (ben ik te eigenwijs voor ;) )

Als je één keer een verse installatie probeert middels dat stappenplan en de machine blijft vreemd doen, dan pas denk ik dat je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mag aannemen dat er hardwarematig wat kapot is.

Probleem bij updates van drivers is vaak dat áls er iets misgaat, het ook mis blijft gaan en je niet zelden van kwaad tot erger tegen gaat komen. Als je daarentegen de machine zoveel mogelijk herstelt naar de situatie van kort na zijn geboorte, mag je aannemen dat alles goed werkt (bij geen hardwarematige problematiek)
 
Laatst bewerkt:
wat maakt het nou uit of je iets met hoofdletters weghaald, miss zijn het belangrijke dingen

sorry maar dit is echt ONZIN


Yenice, Puppie heeft gelijk ;) maar hij bedoelt heel wat anders dan jij mogelijk denkt ;) :D (Althans, dat is mijn inschatting)
 
Yenice, persaoonlijk zou ik mij niet direct bij een hardwarefaillure neer leggen (ben ik te eigenwijs voor ;) )

Als je één keer een verse installatie probeert middels dat stappenplan en de machine blijft vreemd doen, dan pas denk ik dat je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mag aannemen dat er hardwarematig wat kapot is.

Probleem bij updates van drivers is vaak dat áls er iets misgaat, het ook mis blijft gaan en je niet zelden van kwaad tot erger tegen gaat komen. Als je daarentegen de machine zoveel mogelijk herstelt naar de situatie van kort na zijn geboorte, mag je aannemen dat alles goed werkt (bij geen hardwarematige problematiek)

ik zal het proberen:D

edit: ok, mijn excuses Puppie ;)
 
Pasja begrijpt wat ik bedoel.
Maar ik zal het hier ook neerzetten.
Als je een heel bericht met hoofdletters gaat plaatsen dan schreeuw je......en schreeuwen daar kan ik niet tegen.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan