PC start opnieuw op bij downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Weasley

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Berichten
2
Beste leden,

Ik heb een vraagje en hoop dat iemand hierop een oplossing weet. Wanneer ik iets wil downloaden op internet start mijn computer zich uit zichzelf opnieuw op. Dit probleem is nu al enkele dagen. Typisch genoeg heb ik vandaag een nieuwe computer binnen gekregen en hoopte dat het hiermee misschien opgelost zou zijn (onlogisch, maar het had mijn hoop) alleen hiermee is het helaas nog niet opgelost. Zelf denk ik dat dit ligt aan de router en/of misschien de internetkabel? Raar genoeg hebben de andere twee PC's hier geen last van?

Wie o wie weet hierop de oplossing, misschien toch ene nieuwe router of internetkabel?

Alvast bedankt voor het lezen en eventuele reacties!

Groeten
Weasley
 
wat is eigenlijk de relatie tussen het krijgen van en nieuwe computer en een computer met een defect/probleem.

daarnaast is het zo dat een kabel die niet goed is er alleen voor kan zorgen dat er geen data komt en gaat maar een kabel kan er nooit voor zorgen dat je pc instructies krijgt zichzelf uit te schakelen of wat anders.

misschien dat je het probleem al hebt opgelost maar ik ben er zelf nog niet achter gekomen. waarschijnlijk is het zo dat je geinfecteerd bent met een virus of spyware. ik hoop dat je het hier plaats als je er achter bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan