Pc start opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

pimmie89

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2005
Hallo allemaal,

Na een middagje bezig te zijn met de computer opnieuw te installeren ( want er stond vista op) en wou XP hebben.

Na het installeren van verschillende software en drivers en af en toe opnieuw opstarten ging alles goed. Alles deed het ook.

Toen moest ik de pc opnieuw opstarten voor een videobewerkingsprogramma en zag dat windows xp updates had, dus ik drukte op uitschakelen want dan installeert windows deze automatisch ( en ik moest toch op dat moment eten) dus ik liet de computer mooi zijn werk doen. Na het eten wou ik hem aan zetten maar na het bios scherm start de computer zich opnieuw op. Bij de 2e en vele male daarna kreeg ik het F8 menu te zien.

Ik drukte een keer op veilige modus en recente instellingen en alle andere mogelijkheden maar iedere keer bleef hij maar opnieuw opstarten, ik kreeg nog niet eens het bootscherm te zien.

Ik heb windows xp cd erin gedaan en op R gedrukt voor te herstellen. Toen heb ik de opstart lader ofzo iets opnieuw geinstalleerd maar dat deed ook niks.

Ik weet niet wat ik nu precies moet doen, ja formateren en weer opnieuw maarja..... iemand oplossing?

Het is een acer T180

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan