pc valt regelmatig uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja om het softwarematige uit te sluiten zou ik dat doen.
 
Ja, dat is dus vrij lastig. Ik weet wel iets van computers maar niet super goed om te weten welke driver ik nodig heb, ik moet hier natuurlijk geen fouten mee maken!
 
Oh, ik heb een HP, om precies te zijn een HP pavilion m9070.nl
 
Hoi,

Kijk eens hier stuk makkelijker even je windows invullen en als het goed is komen dan de drivers .
 
mijn drivers komen inderdaad. Is het de bedoeling dat ik die installeer o.i.d?
 
Hoi,

Heb je een usb stick zo ja sla ze daarop op en heb je eigenlijk wel een windows cd rom vista als ik het even goed heb gezien?
 
Opslaan op de USB moet wel lukken. Helaas heb ik geen Vista cd!
 
Hoi,

Toen je hem nieuw gekocht had back-up dvd's gemaakt?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen back ups gemaakt. Toen ik hem heb laten maken is alles eraf gehaald en nu staat er niet veel bijzonders op dat ik écht moet bewaren. Is het nu niet mogelijk om mijn Vista te herinstalleren om een software probleem uit te kunnen sluiten?
 
Hoi,

je hebt toch geen vista cd-rom wordt een beetje moeilijk dan om vista te her-installeren.
woon je ver van echt?
 
Ik ga nog even goed alles doorzoeken om er zeker van te zijn dat ik die cd niet heb. Wat is eventueel een tweede optie die ik kan toepassen om van mijn problemen met de pc af te komen?

Ik weet eigenlijk niet eens waar het ligt
 
Echt misschien? dan zal je niet in de buurt zitten, Limburg, of een vista/xp cd/rom zien te lenen.
 
Laatst bewerkt:
ik ken het plaatsje "echt" niet. Is het ook mogelijk om met een xp cdrom dat te doen?
 
ja dat kan.neem even aan dat er drivers voor xp bij hp staan.
 
Laatst bewerkt:
Maar zet ik er dan geen XP op? Anders maar gewoon weer terug naar de winkel en vervolgens weer mijn pc 6 tot 8 weken kwijt zijn!
 
ja dat doe je, geen kennis of buur die wat verstand van pc's heeft?
 
Nouja, dat is ook geen ramp toch als ik xp erop heb staan in plaats van vista. Zou ik er achteruit op gaan, of kan ik dan bepaalde dingen niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan