pc valt steeds uit en blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik las op een ander forum het volgende


Heb k ook een tijdje zo'n soort probleem gehad maar nadat k nieuwe videokaart drivers en moederbord drivers heb geinstalleerd werkt t weer prima. K had toen gelezen dat t kon liggen aan drivers die niet gecertificeerd waren. Dus probeer eens een WHQL driver te installeren of eventueel moederbord.


je zegt de drivers van de videokaart zijn geupdate
Nu kan je naar de site van de fabrikant van je moederbord om daar de drivers voor te zoeken

Overigens in everest vind je onder [moederbord-moederbord] de naam en type van het moederbord

bron
 
Laatst bewerkt:
Ik las op een ander forum het volgende


Heb k ook een tijdje zo'n soort probleem gehad maar nadat k nieuwe videokaart drivers en moederbord drivers heb geinstalleerd werkt t weer prima. K had toen gelezen dat t kon liggen aan drivers die niet gecertificeerd waren. Dus probeer eens een WHQL driver te installeren of eventueel moederbord.


je zegt de drivers van de videokaart zijn geupdate
Nu kan je naar de site van de fabrikant van je moederbord om daar de drivers voor te zoeken

Overigens in everest vind je onder [moederbord-moederbord] de naam en type van het moederbord


Hoi

Ik had je ook nog een email gestuurd, heb je die gelezen?
 
Dat zijn altijd de drivers, alhoewel, bijna altijd, geheugentimings kunnen ook de oorzaak zijn, maar als je daar niet aan bent geweest, meestal de videokaartdrivers.

Pier

Heb jij nog een oplossing voor dit nog steeds zijnde probleem?
 
Helaas geen kant en klare oplossing, wel een vraag, krijg je ook een foutmeldingsnummer bij die melding?, b.v. 0x000000A0, of zoiets?

Als je in de log kijkt bij systeem, d.m.v. "eventvwr.msc" in uitvoeren in te tiepen, misschien dat daar meer staat over die fouten.

Ook kun je nog een memtest uitvoeren, door met progje op te starten.

Heb je ook nog gedacht aan de koeling voor die videokaart?
 
Helaas geen kant en klare oplossing, wel een vraag, krijg je ook een foutmeldingsnummer bij die melding?, b.v. 0x000000A0, of zoiets?

Als je in de log kijkt bij systeem, d.m.v. "eventvwr.msc" in uitvoeren in te tiepen, misschien dat daar meer staat over die fouten.

Ook kun je nog een memtest uitvoeren, door met progje op te starten.

Heb je ook nog gedacht aan de koeling voor die videokaart?

Pier

Ja staat ook zo een 0x000 foutmelding bij
In log zie ik verder geen bijzonderheden.

Welke mem test moet ik downloaden??
 
De tweede voor op een cd, de onderste van de bovenste rij voor een flop.

PS, wat is dan die foutmelding?, die je hier kunt analyseren.
 
Laatst bewerkt:
De tweede voor op een cd, de onderste van de bovenste rij voor een flop.

PS, wat is dan die foutmelding?, die je hier kunt analyseren.

Pier de foutmelding is:

0x000000D1(0X0000001C,0X00000002,0X00000008,0XF802F8E3)

Wil je het checken?
 
Je hoeft niet zo te schreeuwen, hoor, ik kan er ook niets aandoen dat jij het probleem hebt, probeer alleen te helpen, maar op die site staat dit,

The system attempted to access pageable memory using a kernel process IRQL that was too high. The most typical cause is a bad device driver (one that uses improper addresses). It can also be caused by caused by faulty or mismatched RAM, or a damaged pagefile.

En de vraag op een ander forum stellen mag, maar daar krijg je natuurlijk dezelfde antwoorden, want die halen we allemaal van internet.
 
Je hoeft niet zo te schreeuwen, hoor, ik kan er ook niets aandoen dat jij het probleem hebt, probeer alleen te helpen, maar op die site staat dit,

The system attempted to access pageable memory using a kernel process IRQL that was too high. The most typical cause is a bad device driver (one that uses improper addresses). It can also be caused by caused by faulty or mismatched RAM, or a damaged pagefile.

En de vraag op een ander forum stellen mag, maar daar krijg je natuurlijk dezelfde antwoorden, want die halen we allemaal van internet.

Pier

Ik heb andere muis er op gezet en nog geen blauw scherm!
Sorry,was mn caplock vergeten!
Als het probleem verholpen is, hoe zet ik dan hier dat het opgelost is?
Ieder geval veel dank voor je goede hulp!
 
Rechts onderin op deze pagina kan je de vraag op opgelost zeten als het probleem opgelost is
 
Laatst bewerkt:
Pier

Ik heb andere muis er op gezet en nog geen blauw scherm!
Sorry,was mn caplock vergeten!
Als het probleem verholpen is, hoe zet ik dan hier dat het opgelost is?
Ieder geval veel dank voor je goede hulp!

Fijn, hè, die stopfouten, en dan is het de muis:evil: , gek wordt je ervan.:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan